כל אחד שהשכיר ושכר נכס יכול להעיד על כך שהבירוקרטיה היא לא דבר פשוט בכלל. אלו מכם שעברו יותר מדירה אחת, בוודאי זוכרים את כל התהליך המייגע שכולל העברת מיסים, שינוי כתובות וזה רק קצה הקרחון. אז אם אתם לא אוהבים את כל עניין הבירוקרטיה, תתארו לעצמכם מצב בו אתם מתעסקים עם עוד דירה, נוסף למה שאתם גרים כבר, או לצורך העניין, מתעסקים עם כמה דירות, כך שהבירוקרטיה כבר הוכפלה כמה פעמים ורק יצרה לכם עוד עבודה. בדיוק בשביל זה בנינו את המדריך הבא שעוסק בניהול בירוקרטית נדל”ן: איך עושים את זה?

למי מתאים לעבור קורס תיווך נדלן?

קורס תיווך נדלן מתאים לכל מי שרוצה להתעסק בתיווך נדל”ן וגם לכל מי שכבר נמצא בתחום ורוצה להרחיב את הידע שלו. הקורס הזה מתמקד כולו בפיתוח של מיומנויות אשר נדרשות בעבודה בתחום המקרקעין בישראל. מטרת המיומנויות הללו היא להפוך את המשתתפים למקצועיים יותר ולתת להם כלים, אשר יתנו להם את היכולת להתמודד בצורה הכי טובה שאפשר עם הדרישות של השוק. הקורס הזה מתאים לכל מיני אנשים, כמו חיילים משוחררים, שכירים שרוצים להתעסק בנדל”ן, אנשים שרוצים לשנות מסלול קריירה ועוד.

איך תנהלו את בירוקרטית הנדל”ן שלכם?

אז כמו שכבר הבנו, בירוקרטיה יכולה להיות מאוד מייגעת. אז מזל שיש אנשים שיכולים לעשות את זה במקומך. בואו ותכירו את עולם חברות הניהול משרד. החברות הללו למעשה מנהלות בשבילכם את כל הנכסים שיש לכם בצורה שוטפת על מנת שאתם תוכלו להיות בראש שקט מהערך של הנכס שלכם ומהתשלום של שכר הדירה. הניהול של חברות ניהול מתחלק לשלבים עיקריים: השלב הראשון הוא חיפוש אחר דיירים פוטנציאלים שישכרו את הנכס שלכם. לאחר שהחברה תמצא את השוכרים, היא תתחיל להכין את הדירה לכניסה שלהם מבחינה בירוקרטית ומבחינה של הכנת הנכס עצמו. בשלב השני יש את הניהול שוטף, שהוא נעשה כבר לאחר שהשוכרים נכנסו לדירה. החברה תהיה אחראית לכל הניהול השוטף והיא גם תהיה הגוף היחיד שמקשר אתכם עם השוכרים. היא תגבה מהשוכרים את שכר הדירה ובמידה ויהיה נזקים פיזיים, היא גם זאת שתתקן. נוסף על כל אלה, חברת הניהול תהיה גם אחראית לבדוק שבסוף החוזה, הדירה נמסרת לכם שרשום בחוזה ושלא התרחשו שום הפרות חוזה.

איך תוכלו לחסוך לעצמכם חלק מבירוקרטית הנדל”ן?

הדרך הכי פשוטה לחסוך לעצמכם חלק מהבירוקרטיה היא להיעזר ביועץ משכנתאות. הרי כשרוכשים דירה בדרך כלל גם לוקחים משכנתא, מה שהופך את הבירוקרטיה למייגעת אפילו יותר. אז בשביל שלפחות החלק של המשכנתא ירד מכם, יועץ משכנתאות זו התשובה. הוא יחסוך לכם זמן יקר ובירוקרטיה מייגעת, היא יחסוך בעלויות וירכיב תמהיל שיתאים לכם בדיוק, הוא יעזור לכם לגבש תוכנית כלכלית שתראה מה צפוי לכם בעתיד מבחינה כלכלית והוא גם יעזור לכם לערוך אי אילו שינויים בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *