שירותי מזכירות

שירותי מזכירות

מה ההבדל בין שירותי מזכירות Inhouse לשירותי מזכירות מרחוק? איך להעסיק מזכירה מרחוק חוסך לעסק שלך זמן יקר והרבה אנרגיה לאורך זמן? במאמר הקרוב יש את כל מה שצריך לגעת על שירותי מזכירות מרחוק.

מה זה שירותי מזכירות מרחוק?

זה הזמן לקחת את כל מה שידעת על שירותי מזכירות וניהול משרד, ולחשוב עליו במודל קליל ונוח יותר, עבור בעלי עסקים. שירותי מזכירות מרחוק כוללים קביעת פגישות, מענה לשירות לקוחות, הפקת דוחות, הנהלת חשבונות, סידורים ועוד שלל פעולות שכל מזכירה מקצועית מבצעת.

היכן השינוי? בעוד שרמת השירות והמקצועיות נותרת זהה, יש את הפרטים שמשתנים – לא צריך לדאוג עבור המזכירה למשרד, מחשב, פינת קפה ובטח שלא ימי חופשה, ימי מחלה דמי הבראה, פנסיה ביטוח לאומי ועוד. ההעסקה במיקור חוץ מאפשרת לך ליהנות מכל הטוב, מבלי לדאוג לבירוקרטיה או להיגרר להוצאות העסקה של עובדת. כשיש לך שירותי מזכירות מרחוק, המזכירה עובדת מרחוק ויש את מי שדואג לכל התנאים שלה, בעוד שלך יש ראש שקט. ככה זה כשהעסק שלך בידיים טובות ומקצועיות.

אנחנו יודעות, במשך שנים רבות, התפיסה הרווחת הייתה ש”צריך להיות במשרד” ולא היה ברור איך אפשר לעבוד “מרחוק”, וכיצד מזכירה יכולה להעניק מענה מקצועי ואיכותי, אם היא לא יושבת מאחורי שולחן, סמוך למנהל או למנהלת החברה שבה היא עובדת. הימים האלו הם היסטוריה, במיוחד אחרי שנת 2020, במהלכה כ-ל העולם גילה שעבודה מרחוק יכולה להיות אפקטיבית לא  פחות (ואפילו יותר) מעבודה במשרד. יש את מי שמודים על הגילוי ומי שפשוט רוצים לשכוח מהמגיפה העולמית ולהתקדם בחייהם, מה שבטוח הוא שהעולם התקדם, וששירותי מזכירות מרחוק הם העתיד.

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי מזכירות שיתנו לכם שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

למי מתאים שירותי מזכירות מרחוק ולמי הוא מיועד?

עסקים קטנים ובינוניים ששואפים למקסם את הרווחים ולגדול. בעוד שבעבר שירותי מזכירות לעסקים קטנים לא ממש היו נגישים, היום התמונה שונה, כשסוף סוף יש דרך שבה כל בעל ובעלת עסק יכולים ליהנות ממזכירה מקצועית, בפורמט שנוח להם.

אנחנו במזכירה אותך עורכות אפיון מסודר של העסק שלך, אנחנו לומדות להכיר את התפקיד שנדרש לעסק שלך ומה הוא כולל, כדי שנוכל לעזור בצורה המועילה ביותר. מה שמעולה עבור עסקים צומחים, הוא שאפשר ליהנות מגמישות בהיקף השעות וכן בשירותים שמעניקה המזכירה שתלווה את העסק שלך, כך שאפשר לדעת שיש לך מענה מקצועי, לטווח הרחוק.


מהם היתרונות בשירותי מזכירות ?

באופן כללי, שירותי מזכירות מרחוק הם נוחים ויכולים לחסוך לך זמן ו”התעסקות” עם העסקה של עובדת בעסק שלך. העסקה במודל פרילאנס חוסכת לך ולעסק שלך, והופכת הכל לפשוט יותר.

מה היתרונות הייחודים של שירותי מזכירות במיקור חוץ של “מזכירה אותך”? טוב ששאלת:

  • 100% מקצועיות: אנו עובדות עם מזכירות מקצועיות ודואגות להכשיר אותן וכן לפקח עליהן, כדי שתמיד העסק שלך יקבל את הטוב ביותר.
  • גמישות: אנו נסייע להתאים לך בחבילה שתפורה לעסק שלך. העוזרת האישית שנחבר לעסק שלך תטפל בכל אותם הדברים החשובים שגוזלים ממך המון זמן ואנרגיה.
  • מבחר פתרונות: מהפקת דוחות להנהלת חשבונות ועד ניהול ושימור לקוחות, יש לצידך מקצוענית אמיתית עם ניסיון.
  • שקט נפשי: לא צריך להתעסק עם הבירוקרטיה והתשלומים הנלווים, כשיש את מי שדואג לעסק שלך עם מזכירה 100% מקצועית, ומטפל בתנאים הסוציאליים שלה.
שירותי מזכירות מרחוק

מה מקבלים במסגרת השירות של שירותי מזכירות במיקור חוץ?

מה לא מקבלים? העובדה שאנחנו ב”מזכירה אותך” עובדות עם מזכירות מנוסות  בלבד, ומעניקות להן הכשרה רלוונטית, מאפשרת לך ליהנות ממזכירה שיודעת לבצע מגוון רחב של פעולות:

  • ניהול יומן ותיאום פגישות: אפשר להיות רגועים, שיש מי שנמצאת עם יד על הדופק ומסתנכרנת עם היומן שלך
  • שירותי גבייה שוטפת: שיחות גבייה הן לא רק לא נעימות, הן גם אינן ניצול יעיל של הזמן שלך, עכשיו יש מי שתטפל בהן
  • הפקת מסמכי הנהלת חשבונות: הבירוקרטיה יורדת מהראש שלך
  • ניהול ושימור לקוחות בהתאם לנהלים שנקבע
  • שליחת הצעות מחיר ומעקב: סוף סוף, אפשר לדעת שיש מי שתדאג להעביר הצעת מחיר
  • ניהול הוצאות והכנסות: יש את מי שמסתכלת על המספרים בעיניים
  • עבודה מול רואה החשבון והפקת דוחות
  • שירותי אדמיניסטרציה וטיפול במשימות משרד שוטפות
  • טיפול במשימות אישיות שלוקחות לך זמן יקר


שווה להכיר – שירותי מזכירות של “מזכירה אותך”

אנחנו יודעות שהזמן שלך יקר, ושכדי לפתח את העסק שלך צריך שתהיה מי שתטפל במשימות הקטנות, הבירוקרטיות וגם אלו שדורשות רגישות והקשבה, זו בדיוק הסיבה שפיתחנו את שירותי “מזכירה אותך”, כך שישרתו את העסק שלך ויאפשרו לו לגדול. אנחנו כאן כדי שיהיה את מי שיעשה את המשימות האפורות בצורה מקצועית, למעשה – המשימות האפורות בעסק שלך הן העסק שלנו.

בקרוב העסק שלך כבר יוכל להתחיל ליהנות משירותי מזכירות חיצוניים מקצועיים; הכל מתחיל באפיון מסודר של העסק שלך – אנחנו לומדות להכיר את התפקיד שנדרש לעסק שלך ומה הוא כולל, כדי שנוכל לעזור בצורה המועילה ביותר, לאחר מכן אנו מתאימות לך עוזרת אישית מוכשרת ומקצועית ומעניקות לך דוחות עבודה מסודרים, הכל בשקיפות ושירותיות. אפשר לדעת שהמשרד שלך תמיד בידיים טובות, כשלעוזרת האישית שלך יש מנהלת שטח שדואגת שהמשימות של העסק שלך יהפכו ל-“שגר ושכח”.

לעסק שלך מגיע יותר, ועכשיו יש לך הזדמנות לשדרג אותו עם שירותי מזכירות מקצועיים, זו ההזדמנות שלך ליהנות מעוזרת אישית שתטפל עבורך בשירותי משרד ותעניק לך שקט נפשי לניהול העסק. בלי תלוש שכר, התחייבויות ועלויות מעביד. רק נותר להשאיר כאן שם וטלפון ונחזור אליך בהקדם. 

בוודאי! אנו מעניקים לכל עסק שירותי מזכירות.

100% מקצועיות

גמישות

מבחר פתרונות

שקט נפשי

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי מזכירות שיתנו לכם שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.