ניהול משרד

מי באמת מנהל את העניינים בעסק? כל מה שרצית לדעת על ניהול משרד מהבית
שירותי ניהול משרד מאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שהם טובים ומוכשרים בו. איך הם עושים את זה? אנחנו חושפות את הסוד

חשבוניות פתוחות, מיילים שלא קיבלו מענה וקלנדר מבולגן שקשה לעקוב אחריו – בכאלו תנאים, איך אפשר באמת לפתח את העסק שלך?! ניהול משרד חיוני לא רק כדי לשמור על הסדר, אלא גם כדי להעניק לבעלי עסקים שקט וזמן פנוי. אבל האם כדי ליהנות משירותי משרד צריך לשכור עובד או עובדת? ממש לא.

הבשורה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים היא שירותי ניהול משרד מרחוק, לפי חבילה מותאמת אישית – בדרך הזו מגוון עסקים, מעוסקים מורשים ועד לחברות בע”מ, יכולים לשלב בעשייה השוטפת מנהלת משרד מוכשרת, שדואגת להכל, מרחוק.

מה זה שירותי ניהול משרד מהבית?

ניהול משרד
ניהול משרד

בעבר עבודה שוטפת במייל, חשבוניות אונליין והתחברות מרחוק לנכסים הדיגיטליים של המשרד היו בגדר מדע בדיוני והפכו לנחלתם של מרבית העסקים רק לקראת שנות ה-2,000. ככל שהשנים חולפות, בעלי עסקים מבינים שאפשר לעשות חלק ניכר מהדברים מרחוק, וכן, גם ניהול משרד.

למי השירות של ניהול משרד מהבית מתאים ולמי הוא מיועד?

לכל בעלת ובעל עסק שרוצים שהעסק שלהם יהיה יותר יעיל ומסודר. כיום כולם יודעים שזמן שווה כסף, וכשיש את מי שאחראית על ניהול המשרד מרחוק, מתפנה יותר ויותר זמן לבעלי העסק, שכעת יכולים לעסוק בשיווק, פיתוח עסקי ועוד משימות שחיוניות להצלחתו של העסק בטווח הרחוק.

שירותי ניהול משרד – מהם היתרונות

  • היקף השירות בידיים שלך: אין צורך לשלם על שירותי מזכירה במשרה מלאה אלא אפשר למצוא את החבילה שמתאימה לצרכים שלך. היקף הפעילות העסקית גדל? אין בעיה, אפשר להתאים חבילה חדשה של ניהול משרד ולהבטיח שהעסק שלך מקבל מענה מלא בכל זמן.
  • איכות מעולה, בלי בירוקרטיה: הפקת משכורת, תשלום תנאים סוציאליים והתעסקות עם בעיות משמעת הם מחוץ לתמונה, כשיש את מי שדואג לחבר לעסק שלך מזכירה 100% מקצועית, ומטפל בתנאים הסוציאליים שלה.
  • הבחירה בידיים שלך: מהפקת דוחות להנהלת חשבונות ועד טיפול בלקוחות, את העסק שלך תלווה מקצוענית במשימות של בעל העסק וניהול משרד.

שירותי ניהול משרד מהבית – מה זה כולל?

ב”מזכירה אותך” אנחנו מציעות מבחר שירותים לבעלי עסקים, המשימות הנפוצות שאנחנו מתעסקות איתם הם:

  • ניהול ושימור לקוחות
  • שליחת הצעות מחיר ומעקב
  • משימות משרד שוטפות
  • שירותי גביה שוטפת
  • הפקת מסמכי הנהלת חשבונות
  • ניהול הוצאות והכנסות
  • עבודה מול רואה החשבון
  • הפקת דוחות
  • שירותי אדמיניסטרציה
  • משימות אישיות של בעל העסק

יש עוד משימות שחשובות לך ולעסק? אין בעיה, אפשר לבקש מהמזכירה שתשלם עבורך חשבונות, תתאם לך תורים או אפילו תזמין לך ארוחת צהריים – ההחלטה במה להיעזר בה היא 100% שלך.

“מזכירה אותך” – שירותי ניהול משרד שמקדמים את העסק שלך

ניהול משרד מהבית
ניהול משרד מהבית

לנהל עסק זה לא תמיד פשוט ואנחנו יודעות את זה, זו בדיוק הסיבה שאנחנו שואפות להפוך את החיים שלך לקלים ויעילים יותר עם מנהלות משרד מקצועיות.

איך כל זה קורה? אנחנו מתחילות את התהליך עם אפיון מסודר של העסק שלך – זה הזמן להבין מה נדרש עבור העסק שלך ומה כוללים השירותים של ניהול משרד שאתה צריך, כדי שנוכל לעזור בצורה המועילה ביותר.

אחרי ההיכרות, אנו מתאימות לך עוזרת אישית מוכשרת ומקצועית ומעניקות לך דוחות עבודה מסודרים, הכל בשקיפות ושירותיות.

סוף סוף, אפשר לדעת שהמשרד שלך תמיד בידיים טובות, כשלמזכירה שמלווה את העסק שלך יש מנהלת שטח שדואגת לוודא שהכל עובד לשביעות רצונך.

לעסק שלך מגיע יותר, וזו ההזדמנות לשדרג אותו

כבר הבנת, ב”מזכירה אותך” מחכה לך עוזרת אישית מהבית שתטפל עבורך בשירותי ניהול משרד ותעניק לך שקט נפשי לניהול העסק. כל זה, בלי תלוש שכר, התחייבויות ועלויות מעביד.

לך רק נותר עכשיו להשאיר כאן שם וטלפון ואחת מהנציגות שלנו תחזור אליך בהקדם.

שאלות נפוצות על ניהול משרד מהבית

לכל בעלת ובעל עסק שרוצים שהעסק שלהם יהיה יותר יעיל ומסודר.

  • ניהול ושימור לקוחות
  • שליחת הצעות מחיר ומעקב
  • משימות משרד שוטפות
  • שירותי גביה שוטפת
  • הפקת מסמכי הנהלת חשבונות
  • ניהול הוצאות והכנסות
  • עבודה מול רואה החשבון
  • הפקת דוחות
  • שירותי אדמיניסטרציה
  • משימות אישיות של בעל העסק
תוכן עניינים

ניהול משרד דרושים + משרות בניהול משרד

למשרד המעניק שירותי ניהול משרד לעסקים מרחוק דרוש/ה עובד/ת למשרה מלאה
התפקיד כולל מתן שירותי ניהול משרד לעסקים

דרישות התפקיד:
– ניסיון מוכח ומשמעותי כמנהלת משרד או מזכירה אישית
– שליטה מלאה באופיס וב Google Drive
– ידע וניסיון במערכות דיגיטליות מגוונות כדוגמת מערכות CRM, תוכנות דיוור, מערכות סליקת אשראי, dropbox, תוכנות להנה”ח (כדוגמת icount, חשבונית ירוקה) – מערכות ניהול משימות, ניהול יומנים
– הבנה וניסיון בטיפול בהפקת חשבוניות וניהול תזרים
– עבודה שוטפת מול רואה חשבון כולל הכנת משכורות

– ראש גדול, לימוד וקליטה מהירה, תקשורתיות ויכולת ביטוי גבוהה, תקתקנות וסדר, יכולת להניע תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת אחריות

העבודה במשרה מלאה מהמשרד ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים למייל: office@mo-o.co.il

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי ניהול משרד שיתנו לכם שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

ניהול משרד
מזכירה אישית מרחוק