איזה צעדים מומלץ ליישם כשפותחים משרד חדש? איך אפשר להבטיח יעילות מקסימאלית וניצול מיטבי של המשאבים? אנחנו כאן בשביל לענות על השאלות הללו ועל שאלות נוספות.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

חיפוש מקום למשרד החדש

כדי שתוכלו להפעיל את המשרד, עליכם לבדוק מקום. זה יכול להיות משרד שיהיה מהבית או משרד שיהיה בבניין משרדים. מיקום המשרד ייקבע על פי פרמטרים כמו, אופי המשרד, הצרכים, התקציב שעומד לרשותכם וכו’. כמו כן, נניח והחלטתם לשכור משרד בבניין משרדים, קחו בחשבון גם פרמטרים נוספים כמו, אפשרויות חנייה שיש באזור, נגישות ללקוחות, עסקים שיהיו בקרבת המשרד שלכם איתם תוכלו לייצר שיתופי פעולה ועוד. כאשר אתם בוחרים את המיקום, התייחסו לכל מה שהוזכר לעיל ובדקו הכל בקפידה.

שיפוץ הנכס

סביר להניח שתמצאו משרד במיקום מעולה אבל יכול להיות שהוא לא יתאים במדויק לצרכים שלכם. כלומר, יהיה עליכם לשפץ אותו. בצעו הערכה לעלות השיפוץ ובדקו האם התקציב שלכם מאפשר לכם לבצע אותו או לא. כמו כן, בדקו גם האם יש מספיק נקודות חשמל והאם יש את התשתיות המתאימות. לדוגמה, אחת מבין התשתיות החשובות ביותר היא תשתית תקשורת. כך תוכלו להיות מחוברים לאינטרנט ולהפעיל מרכזייה לעסקים. כיום, לא חייב להתחבר למרכזיה המיושנת של פעם ויש העדפה למרכזיה בענן. עם יתרונות רבים למרכזייה וירטואלית בענן, אין ספק שהיא הופכת לבחירה המועדפת בקרב בעלי עסקים רבים.

רכישת ריהוט משרדי

יש פריטי ריהוט בסיסיים שמומלץ שיהיו בכל שירותי משרד כמו, שולחנות עבודה איכותיים, כיסאות ארגונומיים, מדפי אחסון, ספריות ועוד. בארץ, יש המון חנויות שמוכרות ריהוט שמתאים למשרדים. כדאי להגיע לחנויות ולראות את הריהוט וכמו כן לקבל ייעוץ מהצוות המקצועי. יכול להיות שיש פריטי ריהוט נוספים שיכולים להתאים למשרד שלכם ולא חשבתם עליהם ועל כן, אל תוותרו על הגעה לחנות. אגב, אם החלטתם שאתם משפצים את המשרד, תאמו את מועד האספקה של הרהיטים, כך שאלה יגיעו בסמוך לזמן בו יסתיימו השיפוצים.

רכישת ציוד משרדי

ממש כמו שלא תוותרו על רכישה של ריהוט משרדי, כך נמליץ לכם שלא לוותר על רכישת ציוד משרדי. מדובר על כלי כתיבה, דפים למדפסת, קלסרים, פנקסי חשבוניות, מעטפות וכו’.

רכישת מוצרי חשמל למשרד

יש מוצרי חשמל שחשוב שיהיו בכל משרד, על מנת שיהיה אפשר להתנהל בצורה אפקטיבית. אלו הם מוצרי החשמל הבסיסיים: מחשבים, מדפסות, סורקים, מכונות צילום. אגב, אם אין לכם מספיק מקום לכל מוצרי החשמל, תמיד תוכלו לקנות מוצרים משולבים. לדוגמה, מדפסת משולבת שיהיו בה פונקציות של צילום, סריקה וגם שליחה וקבלה של פקסים.

אל תוותרו על שירותים שיקלו על העבודה השוטפת במשרד

אחד השירותים הפופולאריים והמבוקשים הוא שירות עוזרת אישית. אתם תזכו לקבל שירות שכולל טיפול בשירותי המשרד שלכם. לדוגמה, שליחת קבלות, מילוי דו”ח ללקוחות, הכנת הצעות מחיר ועוד. כך תזכו בשקט נפשי ותוכלו לנהל את העסק בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *