עוזר אישי

עוזר אישי

העוזר האישי מאפשר לבעל העסק להתמקד במטלות החשובות – שיפור המוצר, הגדלת המכירות ותהליכי ייעול, מונע ממנו את הצורך לעסוק בענייני היום יום. עם זאת, מי שעד לא מכבר היו יכולים להעסיק עוזר או עוזרת אישית הם בעלי עסקים בינוניים וגדולים. בעלי עסקים קטנים, או עסקים בתחילת הדרך, לא יכלו לעמוד בהוצאות הכרוכות בהעסקת עוזר אישי במשרה מלאה ולא תמיד יש צורך במשרה מלאה.

שירותי המזכירות של מזכירה אותך – שירותי משרד לעסקים, נועדו בדיוק למי שאכן צריכים פונקציה כזאת, אבל מתקשים לעמוד בעלויות שלה.

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
עוזר אישי במיקור חוץ שיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

מהו בעצם תפקידו של עוזר אישי

איך פועל הקונספט של עוזר אישי במיקור חוץ? עוזרים אישיים, כשמם כן הם, מתפקדים בצמוד לבעלי תפקידים בכירים בעסק.

התפקיד המשמעותי ביותר שלהם הוא להפחית את העומס הבירוקרטי הכרוך בניהול העסק. בעסקים גדולים ובינוניים, מדובר בפונקציונר המתאם בין מנהל העסק או הבעלים לבין כלל המחלקות וגם מטפל במשימות השוטפות והאישיות של המנהל.

בעסקים קטנים, מדובר במטלות שהעוזר האישי מבצע במקום בעל העסק. עם המטלות הללו ניתן למנות מענה טלפוני, ניהול יומן וטיפול בלקוחות מחד, ומנגד גביית חובות ושימור לקוחות. עוזר אישי הוא, בעסקים רבים, ציר מרכזי המאפשר לעסק לפעול בצורה תקינה.

עוזר אישי במיקור חוץ – מה זה ואיך זה משפיע על העסק?

אחת הבעיות הכרוכות בהעסקה של  עוזר אישי בעסק במשרה מלאה, היא העלויות הגבוהות הכרוכות בה.

בעסקים גדולים או בינוניים, ההיקפים הכספיים של הפעילות מאפשרים לעסק לעמוד בעלויות השכר והעלויות הנלוות של התפקיד. ואולם בעלי עסקים קטנים, או עסקים בתחילת הדרך, נמנעים מהעסקת עוזרים אישיים בדיוק מהטעם הזה. כתוצאה – הם עצמם צריכים לעסוק בסוגיות אדמיניסטרטיביות, הגוזלות זמן ומפחיתות את היכולת שלהם לעסוק בקידום העסק והגדלת המכירות.

מיקור חוץ של תפקיד העוזר האישי מאפשר לאותם בעלי עסקים ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, הם חופשיים מהצורך לעסוק בעניינים אדמיניסטרטיביים שוטפים. מצד שני, העלויות של השירות הן הרבה יותר נמוכות מהעלויות של החזקת מזכירה או עוזרת אישית במשרה מלאה.

מה היתרונות של העוזר אישי שלנו?

מיקור חוץ של עוזר אישי מאפשר לבעל העסק לקבל את כל השירותים הנדרשים, אך לשלם תמורת זמן העבודה השירותים עצמם ולא תמורת הזמן שבו העוזר האישי נמצא בעסק. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לייצר מענה מותאם אישית עבור העסק, כשהעוזרים האישיים עובדים מרחוק ומעניקים את שירות אישי בהתאם לצרכים של כל עסק.

עוזר אישי במיקור חוץ מעניק נקודת זינוק מצוינת לעסקים קטנים, ליזמים בתחילת הדרך או לעסקים גדולים שלא זקוקים לעוזר אישי במשרה מלאה.

אם יש לך עניין בשירותי עוזר אישי איכותיים, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. צור קשר עכשיו עם מזכירה אותך – שירותי משרד לעסקים, ותעשה צעד חשוב לניהול יעיל ואפקטיבי של העסק שלך.

עוזר אישי מקצועי

משרות + דרושים עוזר אישי

למשרד המעניק שירותי אדמיניסטרציה לעסקים מרחוק דרוש/ה עובד/ת למשרה מלאה
התפקיד כולל מתן שירותי אדמיניסטרציה לעסקים

דרישות התפקיד של העוזר האישי:

– ניסיון מוכח ומשמעותי כמנהלת משרד או מזכירה אישית
– שליטה מלאה באופיס וב Google Drive
– ידע וניסיון במערכות דיגיטליות מגוונות כדוגמת מערכות CRM, תוכנות דיוור, מערכות סליקת אשראי, dropbox, תוכנות להנה”ח (כדוגמת icount, חשבונית ירוקה) – מערכות ניהול משימות, ניהול יומנים
– הבנה וניסיון בטיפול בהפקת חשבוניות וניהול תזרים
– עבודה שוטפת מול רואה חשבון כולל הכנת משכורות

– ראש גדול, לימוד וקליטה מהירה, תקשורתיות ויכולת ביטוי גבוהה, תקתקנות וסדר, יכולת להניע תהליכים, לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת אחריות

העבודה במשרה מלאה מהמשרד ברמת גן
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

קורות חיים למייל: office@mo-o.co.il

+ לציין עבור עוזר אישי דרושים או יומן עוזר אישי

צריכים שירותי משרד במיקור חוץ או שירותי מזכירות? פנו אלינו עכשיו!

העוזr האישי מעניק את כל סוגי השירותים שתצטרכו. מגביה, הנהלת חשבונות, מענה להודעות, ניהול יומן, וכו’…

השירות של עוזר אישי מתאים לכולם! משכירים דרך מנכלים ועצמאים.

מה היה לנו עד עכשיו?

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
עוזר אישי במיקור חוץ שיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.