ניהול תקין של המשרד
ניהול תקין של המשרד

המשרד שלנו הוא במקרים רבים הבית השני שלנו. אנחנו נמצאים במקום שעות ארוכות ומשקיעים בו את נשמתינו.. הבעיה היא שלא תמיד זה מוצדק כאשר יש הרבה מאוד דברים שיכלו להיעשות על ידי אדם אחר. העניין הוא שבמקרים רבים אנחנו חוששים להאציל סמכויות כי אנחנו בטוחים שרק אנחנו יודעים איך וכיצד לעשות כל מה שצריך במשרד. מצד שני קורה לא פעם שאנחנו דווקא כן מוכנים להיעזר בשירותי משרד ומזכירות הבעיה היא שעל פי החשבון שלנו כל הסיפור הזה ינגוס הרבה יותר מידי מסך ההכנסות של המשרד מה שיגדיל את ההוצאות לרמה שהיא לא באמת אפשרית למשרד. אז כאן בדיוק אנחנו מציעים את הפתרון המושלם והמלא לשלם כך.

המזכירה שלך

אז ברור כי שירות של מזכירה אישית עבור כל משרד מכל סוג שהוא עשוי לייעל במידה רבה מאוד את ההתנהלות הכללית ואת היכולות של המשרד. מנגד אזור לשכוח כי שירותי משרד יחייבו הקצאת שטח מיוחד בחלל המשרד לצורך עמדת המזכירה וכמובן שירותי קצה, מחשבים וכל מה שהמזכירה צריכה לעבודה שלה. שלא לדבר על המשכורת הקבועה שיהיה עליכם להוריד בכל חודש מסך ההכנסות של המשרד עבור שירותי המזכירות. בקיצור, לא תמיד זה אכן משתלם כאשר יש מצבים אשר בהם זה כמעט ולא אפשרי.

הפתרון שלנו בא לענות על כל הבעיות הללו אותן מנינו עד כה.

שירותי מזכירות בלי חדר מזכירה

השירות שלנו כולל שירות של מזכירה שלא תתפוס כלל מקום במשרד. היא תבצע את עבודתה מרחוק עם המחשב שלה וכל הציוד הטכני שלה בלי שיהיה עליכם לדאוג לכל אלו. גם מבחינת השכר של המזכירה, הוא יהיה נמוך משמעותית היות והיא לא יושבת שמונה שעות במשרד שלכם ומשועבדת רק אליכם. היא יכולה בו זמנית לנהל ול’תזכר’ עוד כמה וכמה משרדים כאשר העלויות יתחלקו בין כולם. ברור כי זוהי אופציה מעולה ויעילה במיוחד ושווה בהחלט ללכת עליה.

כך מנהלים עסק מתקתק

אז לא משנה מה העסק שלכם מציע ומהם שירותי המשרד שלכם. גם משרד עו״ד להסדר חובות וגם מרפאת שיניים, כולם יכולים להיתרם מעצם העובדה כי יש להם מזכירה שהיא עומדת לשירותם מצד אחד ומצד שני הם משלמים הרבה פחות על עלויות המשרד שהיא מציעה.

זהו רווח משמעותי עבור כל עסק שמצליח להגיע למצב אשר בו הוא מתנהל היטב, העסק דופק ומתקתק היטב כל הזמן וכל זה בלי השקעה גדולה מידי מבחינה כספית, מבחינת שטח וחלל במקום העבודה וכן מבחינת היעילות.

אם אתם רוצים לייעל את העסק שלכם, כדאי בהחלט לשקול את התוספת הזו של שירותי מזכירות שיינתנו מרחוק. העסק/משרד הוא זה שירוויח הכי הרבה מכל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *