מסכי מגע לפי גדלים למשרד

בעידן הטכנולוגי של היום, אפילו ילד קטן שרואה לידו מסך, מיד מושיט את האצבע למסך ומנסה ללחוץ, להזיז לצדדים, ובעיקרון לגרום למסך לעשות פעולה כלשהי על ידי מגע. מסכי מגע כבר מזמן משמשים אותנו למגוון פעולות שאפשריות בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום. החל בשימוש אישי ועד לשימוש בכנסים, בחירת מסכי מגע לפי גדלים שונים בשביל המזכירה במשרד היא בסיס להצלחה ויצירת אינטראקטיביות למשתמש.

שימוש אישי

מסכי מגע משמשים עובדים בשטח, במקומות שבהם העובד נדרש לניידות גבוהה ולתגובה מהירה ודינמית של המחשב שאיתו. על ידי מסך מגע ניתן לייעל תהליכי ייצור שונים, לאפשר תקשורת ולהעביר סוגי מדיה במהירות ובאופן ישיר.

פגישות עסקים

מסכי מגע בחדרי ישיבות שבהם מתקיימות פגישות עסקים, לוקחים את הפגישה כמה רמות קדימה. על גבי מסך המגע המציג יכול להדגיש ולסמן כל פרט מידע במהלך המצגת. ניתן למחוק, לארגן ולשנות את התכנים תוך כדי הפגישה. התוכן המוצג כולל כל ההערות והרישומים שעלו בפגישה, ניתן לשמירה ולשליחה מיידית כסיכום הפגישה לכלל המשתתפים בה.

מעבר לשימוש של מציג התוכן במסך, מסך המגע מאפשר לפגישה להיות הרבה יותר דינמית, גם המשתתפים בה יכולים להיות אקטיביים יותר. למשל בדיון וסיעור מוחות לחשיבה משותפת, כל אחד יכול לגשת למסך ולשרטט את הרעיון שלו, יש יתרון עצום לשינויים מיידיים המתהווים על גבי המסך למול כולם בזמן אמת ועוזרים לפתח את תהליך החשיבה.

חיסכון בנייר

שימוש במסך מגע תורם לאיכות הסביבה כיוון שהוא יכול לחסוך כמויות גדולות של הדפסות נייר לטיוטות, שינויים והערות. למשל בתחומים בהם יש שרטוטים של פרטים רבים כגון מערכות בניין, חשמל ותשתיות נוספות. אפשר להעלות את התרשימים ואת התוכניות על מסך המגע ולעבוד עם הגורמים השונים יחד עד להגעה למצב הרצוי ללא צורך בהדפסת עשרות טיוטות וקבלת הערות לכל אחת מהן.

מערכת החינוך

סגנון הלימוד הקיים במערכת החינוך נמצא בתהליך התאמה לימינו ולעולם הדיגיטלי בו חיים ילדינו מגיל צעיר. שילוב מסכי מגע בשיעורים בבית הספר, מתאים מאוד לייצר חוויית לימודים אינטראקטיבית ומעניינת הרבה יותר. השיעור לא מועבר בצורה יבשה וקבועה, אלא באופן חי ואמיתי תוך כדי ההתקדמות בחומר. המורה יכול להשתמש במסך כדי להחיות את התוכן ולשלב בו אמצעי מדיה שונים, וגם התלמידים יכולים להשתתף ולייצר תוכן בעצמם שמוצג לכל הכיתה ומעורר שיח מקדם למידה.

עמדות קיוסק בחנויות ובכנסים

כיום מצויים מסכי מגע רבים ברשתות ובחנויות, בהם הלקוח יכול לבחור ולבצע פעילויות רכישה שונות ללא צורך במוכר, דבר המסייע בחיסכון בכוח אדם וגם נוח מאד ביום יום. לכנסים אפשר להשתמש על מסך מגע 75 אינטש אינטראקטיבי המייצר חוויית שיתוף חיובית ומחבר את המבקרים בכנס לחברה המציגה ולמוצר שלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *