בכל סיטואציה בה אתם מזהים פוטנציאל עסקי, בוודאי תרצו לייצר המשכיות באמצעות מסירת והעברת כרטיס הביקור שלכם, שמייצג אתכם בדרך המקצועית ביותר.
כרטיסי ביקור מתקשרים את פרטי העסק שלכם ומניע לפעולה, כך שמי שמקבל אותם יוכל להבין מיד מהי המומחיות שלכם ומדוע כדאי לעבוד אתכם וכמובן, ליצור עמכם את הקשר המבוקש.

תכנון, אפיון, עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור היא מלאכה טקטית שדורשת מכם תבונה וחשיבה אסטרטגית למען הפקת רושם אפקטיבי, שתשמחו לחלק ואנשים ישמחו לקבל ויפיק את הקשרים העסקיים המיוחלים.

לפניכם מספר טיפים חשובים:

הקונספט הנכון לעסק
מדובר בתוצר וויזואלי שצריך לשקף את מהות הפעילות העסקית ולכן, עיצובו בעל השפעה משמעותית.
חשבו על הרעיון של המוצר שיתחבר ל-DNA של העסק שלכם כך שהתמה תורגש בכל רכיב ורכיב מהצורניות דרך פלטת הגוונים דרך האיורים וההדפסים ועד המלל בפריסה הנכונה.
למשל, מעצב שיער אולי ירצה מוצר בצורת מספריים או קרם ואילו וטרינר בצורת בעל חיים או עם הדפסים של חיות.
כדאי לקחת בחשבון בתכנון גם את קהל המטרה ולחשוב איך לפנות אליו בדרך ייעודית ומעניינת. לדוגמא: צבעוניות עזה לקהל צעיר ואנרגטי או צבעוניות רגועה ועיצוב מאופק לקהל בוגר יותר.
זכרו שהצורניות של המוצר תוכל גם להרשים מהרגע הראשון כי הכרטיס יבלוט בערמה ועם זאת, יש לדעת שכל צורה שאינה שגרתית או סטנדרטית עלולה לייקר את העלות.
החשוב ביותר שהמוצר לא יהיה גדול מדי, כדי שיוכל להיכנס בקלות לארנק של מי שמקבל אותו.

ארגון המלל וקומפוזיציה
החליטו מה להדפיס על גבי הכרטיס והאם ההדפסה תהיה חד צדדית או דו צדדית, אולי מצד אחד היא תהיה בעברית ובצד השני – באנגלית.
בחרו את הפונטים האטרקטיביים ביותר, שיתאימו גם לסגנון שלכם ועם זאת, יהיו קריאים וברורים ובגודל שיאפשר את קריאתם גם מרחוק.
חשבו איך לפרוס את המידע כך שיכיל את כל מה שחשוב לדעת עליכם – שם העסק, שם בעל התפקיד, כתובת, דרכי התקשרות, סלוגן או משפט השראה ולאחר מכן כיצד לסדר את המידע על פי סדר חשיבות ולהוסיף אייקונים ואלמנטים שיחזקו ויעצימו את המסר.
אל תשכחו להדפיס את הלוגו שלכם וחשבו תמציתי – השתמשו רק במידע הקריטי ביותר והניעו לפעולה באמצעות משפט שמניע ליצירת קשר. למשל, עורך דין כשצריך ייעוץ משפטי או איש מחשבים לצורך תקלות ובעיות טכניות.

משחקים בין צבעים ואלמנטים משלימים
מבחינת שילובי גוונים, נסו לייצר קונטרסט בין גוון הרקע לצבע של הפונט על מנת שהמלל יודגש ויבלוט על גבי הרקע. אל תעברו את ה-3 גוונים כדי לא להעמיס יתר על המידה.
חשבו גם על מוטיבים ואלמנטים גרפיים שיתפסו את העין המתבוננת ואת מוקד תשומת הלב וכמובן, יהיו קשורים לעולם התוכן של הפעילות העסקית והמקצועית שלכם. 

עיצוב עצמאי או מקצועי?
החליטו מראש אם תעצבו בעצמכם את הכרטיס באמצעות ממשק ידידותי למשתמש, שמאפשר גרירת ושחרור האלמנטים וסידורם באופן המועדף או שתשכרו את שירותיהם של מעצבים גרפיים מקצועיים על מנת שיעבדו את החזון שלכם ויהפכו אותו למוצר מוגמר.
בחרו את סוג הנייר עליו תרצו להדפיס כולל גימור מיוחד שעושה הבדל או חיתוך יצירתי בשוליים.
בכל מקרה, אל תתפשרו על סטנדרט גבוה ותוצאה מרשימה שעושה הבדל ובמיוחד – שימו דגש על הדפסה מקצועית בה הצבעים יהיו חיים והאיכות גבוהה, כך שיהיה לכם כרטיסים שתהיו גאים לשלוף ולחלק, שיכבדו וייצגו היטב את העסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *