המזכירה האישית שלך
המזכירה האישית שלך

כל עסק זקוק לשירותי מזכירות. העיסוק התמידי בכל מה שקשור לעניינים הטכניים של העסק גוזל מאתנו הרבה מאוד זמן יקר כך שאנחנו מוצאים את עצמינו לא פעם משקיעים שעות ארוכות רק בנושא הזה של הניהול הטכני של המשרד בלי שיהיה לנו את הזמן הראוי והנחוץ לצורך הטיפוח הנכון והמקצועי של העסק.

אז אם מדובר בעסק גדול, מסועף ומבוסס, הרי ברור שיש לו כבר שירות כזה של מזכירות. השאלה היא כמה הוא משלם על השירות ועל המזכירות. ואם זהו עסק חדש, הרי שמגיע הרגע אשר בו בעל העסק חייב לעשות חושבים עם עצמו ולבדוק האם שווה לו להעסיק מזכירה כדי להוריד מעצמו הרבה עניינים טכניים הקשורים לניהול של העסק כדי לפנות לעצמו את הזמן ואת המשאבים הדרושים לפיתוח ולקידום שלך העסק. אז כך און כך, יש בהחלט מקום לבדוק את האפשרויות של מזכירות וניהול טכני של כל ענייני העסק, אך מתוך מזעור ההוצאות בנישה הזו.

מזכירה אישית בעלות נמוכה

אז כאן השאלה היא האם יש מקום להוריד בעלויות כאשר מדובר במזכירה? האם אנחנו יכולים ליהנות משירותי מזכירות לעסק אך בלי למצוא את עצמינו משלמים לה בכל חודש משכורת מכובדת עבור משרה מלאה? אז זהו שיש בהחלט דרך ליהנות משירות של מזכירה אך בלי לשלם עליה מידי הרבה.

כאן בדיוק אנחנו מגיעים עם פריצת הדרך לתחום הזה של מזכירות מרחוק.

מזכירות מרחוק זהו שירות מודרני שקיים היום ומאפשר לכל עסק ליהנות משירות של מזכירה ממש כאילו והייתה יושבת במשרד שממוקם בתוך העסק אך בעלויות נמוכות בהרבה. הדבר עובד באופן שונה מהמזכירה הרגילה. שירותי המזכירות ניתנים על ידי חברה חיצונית שיכולה בו זמנית להעניק שירות לכמה וכמה בתי עסק. כך שהמחירים לכל לקוח יהיו נמוכים משמעותית. השירות יהיה יעיל, ממוקד וכזה שאכן ידאג לכך שכל היעדים וכל המטרות יושגו.

באופן כזה העסק מרוויח מכמה וכמה כיוונים.

כך מקדמים עסקים

אז אם חשבתם שקידום עסקים זה רק עיסוק בבניית אתר, קידום אתר, עיסוק בשאלה איך מייצרים לידים? או איך מעלים את דירוג האתר בגוגל? הרי שהבנתם כי רק הודות להקצאת משאבים נוספים לשירות של מזכירות חוץ, אתם יכולים ליהנות  מעסק שיצמח, יתרחב, יגיע אל קהלים נוספים ובסופו של דבר אף יהיה הרבה יותר רווחי.

כך תרוויחו גם שירותי מזכירות וגם חיסכון בעלויות עבור שירותי המזכירות. זאת אומרת רווח מכל הכיוונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *