איסוף מידע עבור אתר אינטרנט
איסוף מידע עבור אתר אינטרנט

אתר אינטרנט

הפעילות האינטנסיבית של כל אתרי האינטרנט בישראל ובעולם מוכיחה בכל יום את הנחיצות שלהם ואת השימוש הרב שהציבור עושה בהם. זו הסיבה שעסקים חדשים ועסקים קיימים מקימים כל הזמן אתרי אינטרנט חדשים, כדי ליידע את הציבור על הפעילות הנרחבת שלהם. בסיס ההצלחה של כל אתר אינטרנט הוא איסוף מידע מפורט, מדויק ורחב כדי להעביר אותו לגולשים. לכן התהליך מתחיל מאפיון נכון של האתר שאמורים לבנות, ככל שיורדים לרזולוציות נמוכות יותר, כך יהיה זה אתר מקצועי שיעניק המון ערך מוסף לגולשים. כל אלו שייהנו מהנתונים הכתובים בו, ייכנסו לאתר זה שוב במועדים נוספים וכך ירחיבו את רמת הידע שלהם.

לצורך בניית האתר המקצועי, כדאי לקבל המלצה מחברים או מקרובי משפחה על בונה אתרים מנוסה ומיומן אשר עוסק זמן רב בנושא בניית אתרים לעסקים . הוא יבצע סיעור מוחות עם הגורמים הרלוונטיים בחברה, כמו המנכ”ל, הסמנכ”לים, מנהלי מחלקות וכו’. כל אחד מהם יעניק לו את מלוא המידע על אופן ההתנהלות בעסק, מה הם מייבאים, מייצאים, מייצרים וכו’. לאחר מכן יתבצע הליך אפיון של כל מוצר כמו לדוגמה מכשור רפואי שהחברה מייצרת וכך הלקוח יקבל סקירה מקיפה על כל אחד מהם. כמו כן יצורף לכך צילום או כמה צילומים של המוצר מזוויות שונות, מפרט טכני לגבי גודל, משקל, נפח וכל פרט נוסף שהוא מהותי עבור הלקוח.

הנראות של אתר אינטרנט

כאשר גולש נכנס אל אתר אינטרנט מסוים, כמו האתר כאן של מזכירה אותך, הוא מעוניין ליהנות ולכן הנראות של האתר היא נושא אקוטי בעת בניית האתר. המגמה היא לשלב באתר גרפיקה או איורים בהתאם לנושא בו עוסק האתר. גם לגוונים יש חשיבות רבה והמגמה היא להטמיע את צבעי הלוגו של החברה ולכן הגרפיקה במקרים רבים תתבצע בגוונים הללו שמאפיינים את המותג.

העברת הנתונים לבדיקה

בנייה של אתר אינטרנט אינה עניין של מה בכך ולכן אנשי המשרד מעבירים לבונה האתרים מידע רב שהם אוספים בתחומי העיסוק של החברה. לאחר מכן הם מוודאים שהקטגוריות מתאימות לניווט בתוך אתר אינטרנט והן המתאימות ביותר עבור הגולשים. במידת הצורך הם מעבירים נתונים נוספים כדי להעשיר את הידע של הגולשים.

ניהול מכירות באתר

אתרי אינטרנט רבים הם אתרים שמתבצע בהם הליך של מכירת מוצרים בכל תחום. המטרה של החברה היא להגביר את המכירות ולכן ברבדים של האתר העוסקים במכירות מושקעת מחשבה רבה. יש בהם צילומים של המוצרים, אופציות הרכישה, מבצעים, הטבות ועוד.

יש לקוחות שנכנסים בפעם הראשונה אל אתר אינטרנט ספציפי ומבצעים הזמנה ויש אחרים שזקוקים לזמן חשיבה ורק לאחר פרק זמן מסוים מקבלים החלטה אם לקנות או לא.

שירות הלקוחות המקצועי של האתר אשר מתנהל על די אנשי המשרד, נמצא בקשר מתמיד עם הלקוחות. הם מקבלים באופן אוטומטי הודעות מהלוגיסטיקה על המועד הצפוי של הגעת המשלוח עד פתח הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *