מזכירה אנושית

עסק קטן וגדול, עם ובלי עובדים, זקוק לשירותי מזכירות. אם בעבר מדובר היה בפריבילגיה שרק עסקים גדולים יכולים ליהנות ממנה, היום שירותי מזכירות אנושית זמין לכולם וכולן. השנים האחרונות הראו שאפשר לעבוד בצורה טובה ולקבל יותר שירותים גם בלי להעסיק כוח אדם באופן ישיר. שירות מזכירה אנושית מאפשרים לך לנהל את היומן בצורה יעילה, להתרכז במה שהכי חשוב בעסק וכל זאת בתקציב שמתאים לך.

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירות מזכירה אנושית שתיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

שירות מזכירה אנושית

מה כולל שירות מזכירה אנושית?

שירות מזכירה אישית אנושית כוללים כל מה שהעסק זקוק לו ויותר מכך. המזכירה מביאה ניסיון אישי, מקצועיות ויכולה לסייע בכל אחד מהתחומים הבאים:

  • ניהול יומן – כל נושא תיאום הפגישות, ניהול היומן בצורה מוצלחת ואיזון בין זמן העבודה לזמן הבית.
  • מענה טלפוני – מתן מענה ראשוני לשיחות של לקוחות מתעניינים, לקוחות קיימים וספקים.
  • שירותי גביה – הפקת חשבוניות, דו"חות, גביה מלקוחות ועבודה שוטפת מול רואה החשבון.
  • משימות שוטפות – דאגה לכך שהמשימות השוטפות יתבצעו או שליחת תזכורות על פי הצורך.
  • טיפול בלקוחות – מעקב אחר לקוחות מתעניינים, ניהול ושימור לקוחות קיימים.
  • סיוע אישי – טיפול במשימות אישיות כולל תשלום חשבונות, תיאום תורים, הזמנת מתנות ועוד.

כל עסק יכול להחזיק במזכירה טלפונית על פי הצורך

התפקיד של המזכירה הוא לעזור לך לנהל את העסק ביעילות גבוהה ובמינימום התעסקות מצדך. היא לוקחת ממך את המשימות שכרגע גוזלות ממך זמן יקר, דואגת לבצע אותן על הצד הטוב ביותר וכל שנותר לך לעשות הוא להתקדם ולפתח את העסק. בביצוע המשימות השונות היא גם גורמת לכך שיהיה לך יותר זמן פנוי לבילוי עם המשפחה, החברים או לכל תחביב שחשוב לך.

כיוון שהשירות ניתן במיקור חוץ אין כל בעיה להעסיק מזכירה, על פי הצורך בלבד ובלי להיכנס ליחסי עובד-מעביד שמכניסים אותך להוצאות גדולות. ברור שאשת מקצוע מעולה כנראה לא תגיע אליך לעסק לשעה או שעתיים ביום וזו בדיוק הסיבה לעבוד עם "מזכירה אותך".

שירות מזכירה אנושית – מזכירה אותך הופכת את ניהול המשרד לפשוט יותר

ב"מזכירה אותך" לקחנו את נושא הניהול האדמיניסטרטיבי צעד אחד קדימה והפכנו אותו לזמין ופשוט הרבה יותר. כבר בשיחה הראשונה איתך נוכל לבצע אפיון ראשוני של השירות, להבין את הצרכים שלך ואת היקף העבודה הנדרש. בהתאם, נציע לך חבילה אשר מתאימה בדיוק להגדרות ולמה שנחוץ לך. לאחר מכן אנחנו מתאימים לך מזכירה בעלת ניסיון ורקע כדי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

זה כמובן לא מספיק. אנחנו ממשיכים לעבוד בשבילך, להכשיר וללוות את המזכירה, לפקח ולמסור לך דו"חות שבועיים באופן קבוע. חשוב לנו לאפשר לך לעבוד בראש שקט ולשם כך אנחנו מקפידים על שקיפות מלאה ומענה לכל צורך. רוצה לשמוע עוד על השירות? זה הזמן לקבוע איתנו פגישה ראשונית ללא כל התחייבות מצדך.

שאלות נפוצות על מזכירה טלפונית ואנושית

השנים האחרונות הראו שאפשר לעבוד בצורה טובה ולקבל יותר שירותים גם בלי להעסיק כוח אדם באופן ישיר. שירות מזכירה אנושית מאפשרים לך לנהל את היומן בצורה יעילה, להתרכז במה שהכי חשוב בעסק וכל זאת בתקציב שמתאים לך.

  • ניהול יומן – כל נושא תיאום הפגישות, ניהול היומן בצורה מוצלחת ואיזון בין זמן העבודה לזמן הבית.
  • מענה טלפוני – מתן מענה ראשוני לשיחות של לקוחות מתעניינים, לקוחות קיימים וספקים.
  • שירותי גביה – הפקת חשבוניות, דו"חות, גביה מלקוחות ועבודה שוטפת מול רואה החשבון.
  • משימות שוטפות – דאגה לכך שהמשימות השוטפות יתבצעו או שליחת תזכורות על פי הצורך.
  • טיפול בלקוחות – מעקב אחר לקוחות מתעניינים, ניהול ושימור לקוחות קיימים.
  • סיוע אישי – טיפול במשימות אישיות כולל תשלום חשבונות, תיאום תורים, הזמנת מתנות ועוד.
מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

שירותים נוספים:

דרושים ניהול

דרוש/ה מנהל/ת פעילות עסקית דרוש/ה מנהל/ת פעילות עסקית תיאור משרה לחברה המספקת שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ ברמת גן דרוש/ה מנהל /ת פעילות.במסגרת התפקיד: ניהול שוטף

קרא עוד »

שירותים שלנו

השירותים שלנו ניהול יומןותיאום פגישות מענה טלפוניבעסק שירותי גבייהשוטפים הפקת מסמכיהנהלת חשבונות טיפול בלקוחותמתעניינים ניהול ושימורלקוחות שליחת הצעותמחיר ומעקב משימות משרדשוטפות ניהול הוצאותוהכנסות עבודה מולרואה

קרא עוד »

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירות מזכירה אנושית שתיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.