הסכם עבודה לשירותי משרד

בין: “קרויזר שירותים עסקיים בע”מ”
ח.פ. 516761707
מרחוב בן גוריון 38 רמת גן
(להלן: “מזכירה אותך“)
מצד אחד;

לבין: הלקוח שחתם על הצעת המחיר של מזכירה אותך
(להלן: “הלקוח“)
מצד שני;

הואיל ומזכירה אותך עוסקת באספקת שירותי משרד ללקוחות שונים, במיקור חוץ, כמפורט בהסכם זה ;

והואיל והלקוח חתם על הצעת מחיר של מזכירה אותך, ומעוניין לקבל ממזכירה אותך שירותי משרד במיקור חוץ, והכל בהתאם ובכפוף לתנאים המפורטים בהסכם זה ;

והואיל והצדדים מעוניינים להסדיר את היחסים ביניהם בכל הנוגע לעניינים האמורים, הכל בהתאם ובכפוף לתנאים המפורטים בהסכם זה .

לפיכך הוסכם, הוצהר והותנה בין הצדדים, כדלקמן :

1. מבוא וכותרות

1.1 המבוא להסכם זה ונספחיו מהווים חלק בלתי נפרד הימנו ומחייבים כיתר תנאיו.

1.2 כותרות הסעיפים משמשות לנוחות בלבד ואין להשתמש בהן או להיעזר בהן לשם פרשנות ההסכם.

2. הענקת השירותים

2.1 מזכירה אותך תספק ללקוח שירותי משרד שונים בהתאם לסיכום שייערך עם הלקוח, בכתב, מעת לעת.

2.2 השירותים יסופקו ללקוח בימים א’ עד ה’, בין השעות 08:00 ל-15:30, כאשר בימי חג, מועד, חול המועד, ערבי חג, פורים, תשעה באב וימי שישי לא יסופקו שירותים (להלן: “מועד אספקת השירותים“).

2.3 השירותים ללקוח יסופקו בפועל על ידי אחד/אחת מאנשי הצוות של מזכירה אותך, בתיאום בין הלקוח לבין מזכירה אותך (להלן: “איש הצוות המיועד“). מובהר, כי יכול ואיש הצוות המיועד של הלקוח יספק את השירותים בשעות שאינן בהכרח חלק ממועד אספקת השירותים, הכל בהסכמה שתיערך בין מזכירה אותך ללקוח, וכן תתכנה שינויים שוטפים במועד אספקת השירותים. עוד מובהר, כי מזכירה אותך תהיה רשאית, בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, להחליף את איש הצוות המיועד.

2.4 במקרה והלקוח יבקש כי איש הצוות המיועד יתן מענה טלפוני למי שיחפוץ, יהיה על הלקוח לספק לאיש הצוות המיועד טלפון נייד – עם כרטיס סים מתאים.

2.5 הלקוח יספק לאיש הצוות המיועד גישה לתיבת הדוא”ל שלו, למדיות הדיגיטליות שלו, וליתר מערכותיו הדיגיטליים, הכל כפי שיידרש לשם מתן השירותים.

2.6 מובהר במפורש, כי בכל אותם הפעמים בהן יבקש הלקוח כי איש הצוות המיועד יחתום בשם הלקוח על מסמך כלשהו ויעבירו לצד שלישי כלשהו, הרי שאיש הצוות המיועד (וכן החברה) יפעלו בעניין זה כשלוחיו של הלקוח, על פי חוק השליחות, תשכ”ה-1965, ופעולת איש הצוות בעניין זה תחייב ותזכה, לפי הענין, את הלקוח (שהינו השולח), והאחריות המלאה על מעשה שליחות זה תחול על הלקוח.

2.7 הלקוח מתיר ומרשה למזכירה אותך, כחלק מקידום עסקיה ופרסומה, להציג ולפרסם את אספקת השירותים שניתנו על ידה ללקוח בכל מדיה או צורה שימצא לנכון, כולל המדיות הדיגיטליות, לרבות באתר האינטרנט שלה, בפייסבוק ובאינסטגרם וכד’, וכן להציג את שם העסק סימני המסחר ו/או הלוגו של הלקוח במדיות האמורות.

2.8 הלקוח מבין ומסכים, כי בימי חג, מועד, חול המועד, ערבי חג, פורים ותשעה באב שיחולו בימים א’ עד ה’,  המשרד סגור ולא יסופקו בהם שירותים 

2.9 הלקוח מבין ומסכים, כי בימים שאיש הצוות המיועד נמצא בחופשת מחלה או בחופשה, מזכירה אותך לא תספק בהם שירותים 

3. אי תחולת יחסי עובד מעביד

מוצהר ומוסכם בזה בין הצדדים כי מזכירה אותך מהווה “קבלן עצמאי” המספק שירותים, ואין בהסכם זה או בתנאי מתנאיו בכדי ליצור יחסי עובד-מעביד בין מזכירה אותך (ו/או איש הצוות המיועד) לבין הלקוח.

4. תמחור, מחירים ותמורה

4.1 מזכירה אותך תהיה זכאית לתמורה מהלקוח בהתאם לחבילה אותה בחר הלקוח (“חבילת השירות“), והנקובה בהצעת המחיר שנחתמה על ידי הלקוח.

4.2 יודגש, כי חבילת השירות מבוססת על כמות שעות ביום אשר בהן מעניקה מזכירה אותך שירות ללקוח. מובהר, כי הלקוח אינו רשאי להעביר יתרת שעות שלא נוצלה מיום ליום, או “לרכז” מספר שעות ביום אחד, והכל אלא אם כן סוכם אחרת מראש ובכתב בין הלקוח ובין מזכירה אותך.

4.3 מובהר בזה, כי מזכירה אותך תהיה רשאית לשנות את התנאים והסכומים המפורטים בהצעת המחיר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ובהתאם לצרכיה ובלבד שנתנה ללקוח הודעה על כך לפחות שבע (7) יום מראש.

4.4 ללקוח ניתנת הזכות לשנות את חבילת השעות החודשית שלו בהודעה בכתב של לפחות 30 ימים מסיום מחזור החיוב של הלקוח באותו חודש.

4.5 הלקוח מבין ומסכים, כי מזכירה אותך רשאית לנהל את רישום השעות בהן בוצעו השירותים עבור הלקוח, והלקוח לא יבוא בכל טענה, ומוותר מראש ובמפורש על כל טענה, כנגד רישום השעות שמתבצע על ידי מזכירה אותך.

4.6 בתחילת כל חודש, עד ולא יאוחר ל-5 בכל חודש, ישלם הלקוח למזכירה אותך את התמורה עבור אותו החודש, בהתאם לחבילת השירות אותה רכש הלקוח, וזאת באמצעות ביצוע העברה בנקאית לחשבון בנק, שאת פרטיו תעביר מזכירה אותך ללקוח או באמצעות כרטיס אשראי. מזכירה אותך תשלח ללקוח חשבונית מס/קבלה כדין עם התשלום בפועל.

4.7 נסיעות עבודה עבור הלקוח יתואמו מראש ובכתב בין הלקוח לבין מזכירה אותך. במקרה של צורך בנסיעת עבודה כאמור, בנוסף לתמורה הלקוח ישלם למזכירה אותך עבור מרחק הנסיעה הנדרש לפי עלות של 2.5 ש”ח בתוספת מע”מ לקילומטר, כאשר זמן הנסיעה יוגדר כזמן שבו איש הצוות המיועד מספק שירותים ללקוח לכל דבר וענין והתשלום בגינו יהיה בהתאם לחבילת השירות שנבחרה על ידי הלקוח.

4.8 אם הלקוח לא ישלם את התמורה במועד, מזכירה אותך תהיה רשאית להפסיק מיידית את אספקת השירותים עד לביצוע התשלום בפועל, וזאת בנוסף לכל סעד ו/או פיצוי ו/או תרופה המוקנים למזכירה אותך על פי הסכם זה ו/או על פי כל דין. בנוסף, היה והתמורה לא תשולם על ידי הלקוח כעבור חלוף 30 ימים מיום החובה לשלמה, תהיה מזכירה אותך רשאית לסיים את ההסכם באופן חד צדדי ובאופן מיידי, וזאת בנוסף לכל סעד ו/או פיצוי ו/או תרופה המוקנים למזכירה אותך על פי הסכם זה ו/או על פי כל דין.

4.9 הפרת הוראה מהוראות סעיף 4 זה הנה הפרה יסודית של הסכם זה.

5. אחריות

5.1 כשם שעובדיו של הלקוח עשויים לטעות, בין אם מדובר בטעויות שבשיקול דעת ו/או באופן ביצוע משימות, מטלות וכיוצ”ב, אף מתן השירות באמצעות מזכירה אותך ו/או באמצעות איש הצוות המיועד כפוף לטעויות כנ”ל. לאור האמור, הלקוח מצהיר ומתחייב כי לא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה בקשר לכך. באופן דומה, תתכננה תקלות טכניות שונות במהלך השירות שיינתן ו/או בציוד המשמש את מזכירה אותך והלקוח מצהיר ומתחייב כי גם בקשר לכך לא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה, לא יישאו באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, לרבות אובדן הזדמנות ו/או רווח ו/או פגיעה במוניטין אשר ייגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה מאיזו מפעולות מזכירה אותך במהלך ביצועו של הסכם זה, כולל, ומבלי לגרוע, שיחות שלא נענו, הודעת טקסט ו/או הודעת ווטסאפ ו/או דואר אלקטרוני וכד’ שלא נשלחו.

5.2 עוד מובהר, כי ככל ומזכירה אותך לא תוכל לבצע שירות מהשירותים שיבקש הלקוח, מזכירה אותך תיידע את הלקוח כי שירות זה אינו זמין, וללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה בקשר לכך. בנוסף, במקרה בו שירות מסוים שביקש הלקוח יבוצע על ידי מזכירה אותך באופן סביר בהתאם להבנתו של איש הצוות המיועד, אולם לא יביא לתוצאות הצפויות ו/או הרצויות של הלקוח, ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה בקשר לכך.

5.3 מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מזכירה אותך (לרבות איש הצוות המיועד) ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה, אינן ולא תהיינה אחראיות לנזק, הפסד, אובדן ו/או הוצאה מכל מין וסוג שהוא (לרבות אובדן הזדמנות ו/או רווח ו/או פגיעה במוניטין), שנגרמו או ייגרמו ללקוח, לקוחותיו ו/או צדדים שלישיים עמם הלקוח קשור בקשרים עסקיים ולא עסקיים, במישרין או בעקיפין, בכל הנוגע לאספקת השירותים במסגרת הסכם זה.

5.4 מזכירה אותך (כולל איש הצוות המיועד) לא תהיה אחראית לתוכן ו/או לכל האמור בכל הודעה ו/או מסמך כלשהו שמזכירה אותך (בעצמה ו/או באמצעות איש הצוות המיועד) יידרש להעביר לצדדים שלישיים כלשהם והאחריות המלאה והבלעדית על כל האמור תחול על הלקוח.

5.5 ידוע וברור ללקוח, כי מזכירה אותך מעניקה שירותים דומים לעסקים שונים ובכלל זה לעסקים מאותו סוג של הלקוח ו/או לעסקים המתחרים עם עסקו של הלקוח. לאור האמור, ובכפוף לחובת הסודיות הנקובה בהסכם זה, הלקוח מוותר בזאת על כל טענה כלפי מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או שותפיה בדבר ניגוד עניינים שקיים לכאורה בקשר עם מתן השירותים ללקוח ו/או טענה בדבר מתן שירות על ידי מזכירה אותך לעסק המתחרה עם עסקו של הלקוח.

6. העברת זכויות

הלקוח לא יעביר את זכויותיו ו/או התחייבויותיו לפי הסכם זה, כולן או מקצתן, לאחר ו/או לאחרים מבלי לקבל הסכמה מפורשת בכתב ומראש מאת מזכירה אותך. לא יהיה תוקף לכל העברת זכויות ו/או התחייבויות שתיעשה, אם בכלל, בניגוד לאמור בסעיף זה. מזכירה אותך רשאית להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לפי הסכם זה, כולן או מקצתן, לאחר ו/או לאחרים מבלי לקבל הסכמה מפורשת בכתב ומראש מאת הלקוח, ובלבד שאספקת השירותים ללקוח לא תיפגע לאורך זמן מהעברה זו.

7. סודיות ואיסור פניה

7.1 כל צד להסכם מתחייב בזה לשמור בסודיות סודות מסחריים של הצד השני.

7.2 מובהר בזה, כי ההתחייבות לסודיות לעיל לא תחול על: (1) מידע אשר היה בידי או בידיעת צד להסכם קודם לחשיפת המידע; (2) מידע שהגיע לידי צד להסכם מצד שלישי שהיה רשאי למוסרו לאותו הצד מבלי לפגוע בזכויות הצד השני; (3) מידע שהיה בבחינת נחלת הכלל לפני חתימת הסכם זה ו/או שהפך לנחלת הכלל לאחר חתימת הסכם זה שלא כתוצאה ממעשה או מחדל של צד להסכם; (4) מידע שיש חובה על פי דין למוסרו.

7.3 במשך תקופת ההסכם (כהגדרתו להלן) ובמשך תקופה של 12 חודשים לאחר סיום תקופת ההסכם מכל סיבה, הלקוח ו/או מי מטעמו לא יפנו למזכירה אותך או למי מטעמה, לרבות לאיש הצוות המיועד ו/או לכל צד שלישי אחר, בכל הנוגע לקבלת שירותים שמזכירה אותך מספקת ללקוחותיה, וזאת שלא באמצעות מזכירה אותך.

7.4 על אף האמור בסעיף 7.3 לעיל, הלקוח ו/או מי מטעמו יהיה זכאי לפנות למזכירה אותך ו/או לאיש הצוות המיועד על מנת שאיש הצוות המיועד יעניק לו שירותים באופן עצמאי (ולא באמצעות מזכירה אותך) והכל בכפוף להסכמה ואישור בכתב ותשלום למזכירה אותך של דמי השמה בסך 14,000 ש”ח בתוספת מע”מ כחוק.

8. מסמכי הנהלת חשבונות

8.1 מזכירה אותך עשויה לספק ללקוח גם שירות של הפקת מסמכי הנהלת חשבונות (חשבונית מס, קבלה וכיוצ”ב), וזאת באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות בה נעשה שימוש על ידי הלקוח. הפקת מסמכי הנהלת החשבונות כנ”ל תעשה בהתאם להנחיות והוראות אשר יינתנו על ידי הלקוח לצוות מזכירה אותך ובאחריותו הבלעדית. והוא אינו כולל בשום אופן, שירותי הנהלת חשבונות ו/או ראיית חשבון.

8.2 שירות הפקת מסמכי הנהלת חשבונות על ידי צוות מזכירה אותך אינו כולל, בשום אופן, שירות של שמירה ו/או אחסון מסמכי הנהלת חשבונות ועל הלקוח מוטלת החובה לשמירת מסמכים אלו ו/או אחסונם בהתאם להוראות הדין החל עליו.

8.3 במסגרת הפקדת מסמכי הנהלת חשבונות, תפעל מזכירה אותך בהתאם להנחיות הלקוח. יחד עם זאת, לא תהא ללקוח כל טענה או תביעה כנגד מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה בגין טעות של צוות מזכירה אותך בהפקת מסמכי הנהלת חשבונות עבור הלקוח. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מזכירה אותך ו/או מי מעובדיה ו/או מנהליה ו/או משותפיה, לא תהיה אחראית ולא תשא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, לרבות אובדן הזדמנות ו/או רווח ו/או פגיעה במוניטין אשר נגרמו כתוצאה מטעות בהפקת מסמכי הנהלת חשבונות.

9. איכות השירותים

9.1 מזכירה אותך גאה בשירותים שהיא מספקת ובאיכות השירות המוענקת על ידה, והיא פועלת במקצועיות ובהתאם להוראות והנחיות הלקוח.

9.2 לאור האמור, ככל והלקוח יחליט להפסיק את ההתקשרות עם מזכירה אותך בהסכם זה, לאחר קבלת שלושה חודשי שירות מלאים ואינו מעוניין להמשיך לקבלת שירותים בחודש הרביעי ואילך, וזאת עקב חוסר שביעות רצונו מאיכות העבודה של מזכירה אותך, הלקוח יהיה זכאי לבקש את התמורה ששילם בפועל ממזכירה אותך, ובלבד שעמד בתנאים הבאים:

9.2.1 הלקוח קיבל את השירותים ממזכירה אותך במשך שלושה (3) חודשי פעילות מלאים, ושילם על השירותים ואינו מעוניין להמשיך לקבל שירותים החל מהחודש הרביעי ואילך.
9.2.2 כי מדובר במקרה בו הלקוח לא היה מרוצה מטיב השירותים שבוצעו (ולא מכל סיבה אחרת).
9.2.3 הלקוח עדכן בכתב את אחד המנהלים של מזכירה אותך, לפחות פעמיים, כי אינו מרוצה מהשירותים המסופקים על ידי מזכירה אותך, ובין עדכון לעדכון עבר לפחות חודש.
9.2.4 בכל תקופת ההתקשרות שבין מזכירה אותך ללקוח, הלקוח נתן מענה והסברים מלאים, ובפרק זמן סביר, על כל הפעולות שמזכירה אותך נדרשה לבצע ושלא ביצעה בפועל.

למען הסר ספק, מובהר, כי השבת התמורה ללקוח על-פי סעיף זה תיעשה רק במקרה בו הלקוח החליט לסיים את ההתקשרות בדיוק לאחר שלושה חודשי שירות מלאים (במובחן, לדוגמא אם מעוניין לסיים את ההתקשרות לאחר חודש, או שני חודשי שירות, או לאחר יותר משלושה חודשי שירות מלאים).

9. תקופת ההסכם

תקופת ההסכם היא ממועד החתימה על ידי הלקוח על הצעת המחיר של מזכירה אותך ועד למועד בו יודיע צד אחד לצד השני על רצונו להביא את ההסכם לידי סיום, בהודעה בכתב, של לפחות 30 ימים מראש. תקופת ההודעה המוקדמת תחל מסיום מחזור החיוב של הלקוח באותו חודש (לעיל: “תקופת ההסכם“). לא ניתן להקפיא את השירות וההסכם.

10. שונות

10.1 הסכם זה ממצה את המוסכם בין הצדדים, ולא תהיה כל נפקות לכל משא-ומתן, הצהרה, מצג, התחייבות או הסכמה, אשר נעשו, אם יעשו, בין בכתב ובין בעל-פה, בין במפורש ובין במשתמע, בין הצדדים, עובר לחתימת הסכם זה.

10.2 לא ניתן לשנות תנאי כלשהו מתנאי הסכם זה, אלא על ידי מסמך בכתב הנושא חתימת הצדדים.

10.3 התנהגות מי מהצדדים לא תיחשב כויתור על זכות מזכויותיו על פי הסכם זה או על פי כל דין ו/או כויתור או הסכמה מצידו לאיזו הפרה או אי-קיום תנאי שהוא, אלא אם כן הויתור, ההסכמה, הדחיה, השינוי, הביטול או התוספת, נעשו במפורש ובכתב.

10.4 כל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה יידון אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב.

10.5 הודעות על פי הסכם זה תעשינה בכתב בלבד. כתובות הצדדים לצורך זה הן כמוזכר בטופס הצעת המחיר שנחתם על ידי הלקוח (אשר יכולה להיות מעודכנת, מעת לעת, בכתב), ויראו כל הודעה שנשלחה בדואר רשום לכתובת כאמור, כאילו נתקבלה אצל הנמען תוך 7 ימים מעת הימסרה בבית הדואר; אם שוגרה בפקסימיליה ו/או בדואר אלקטרוני – תוך 24 שעות ואם נמסרה ביד – בעת מסירתה.

10.6 מובהר במפורש, כי חתימת הלקוח תקפה גם להזמנות עתידיות ככל ויהיו עבורו ו/או עבור מי מטעמו.

10.7 מובהר במפורש, כי חתימת הלקוח על הצעת המחיר מהווה חתימה גם על הסכם זה, לכל דבר ועניין, וכי תאריך ההסכם הוא התאריך בו חתם הלקוח על הצעת המחיר.

********