אנחנו חיים בעידן בו רבים בוחרים להפסיק לשרת אנשים אחרים ולהפוך לבעלי העסק שלהם עצמם. העניין הוא שככל שעובר הזמן, בעלי עסקים רבים מבינים כי האתגר הוא לא רק להיות הכי טוב בתחום שלך. אלא, אם אתה רוצה לנהל את העסק כמו שצריך, אתה פתאום צריך להפוך למי שמסוגל לעשות הכל. החל מניהול של העסק, עובר דרך שיווק, עד להנהלת חשבונות וכן הלאה. אם אתה רוצה להצליח להתמקד בדבר החשוב ביותר, זה מתן מענה מקצועי ללקוחות, הרי שיש כמה פעולות שיכולות להקל עליך באופן משמעותי. על כך אנחנו רוצים לדבר בהרחבה במאמר הבא. דרכו ננסה לפענח, מה למעשה מאפשר לבעלי עסקים מצליחים לפרוץ ובגדול. קדימה, בואו נתחיל. 

ביזור סמכויות זו מיומנות חשובה 

לפני שנצלול פנימה, אנחנו רוצים להזכיר כי פעמים רבות, האנשים המצליחים בעולם הם ממש לא מי שעושים הכל בעסק. אלא, מי שיודעים להאציל סמכויות על האנשים המתאימים למשימה. הרי אם נבחן את הדברים ברצינות נוכל לראות כי יש לנו רק 24 שעות ביממה. אשר לא את כולן אנחנו יכולים להקדיש לעסק בלבד. אנחנו רוצים לחיות בזמן שנותר לנו, לבלות עם המשפחה והילדים. כלומר, אנחנו לא יכולים להשקיע אך ורק בעסק ולעשות פשוט את הכל. לכן, ערכנו עבורכם במאמר הקצר הזה, כמה פעולות שיכולות להביא אתכם קדימה ולעזור לכם להתנהל בצורה יעילה יותר. 

הרחיבו את הצוות 

אז נכון, כל בחירה מלווה בשיקולים כלכליים. אבל אנחנו יודעים כי אם תעסיקו עוד אנשי מכירות, עוד אנשי שיווק וכן הלאה, כך גדלים הסיכויים שלכם כי תצליחו לגייס לקוחות משלמים נוספים. מה שבאופן טבעי, יפתח את העסק שלכם להזדמנויות חדשות. 

דאגו לכך שתהיה לכם מזכירה אישית 

כאשר אנחנו מדברים על מזכירה בעידן החדש, אנחנו ממש לא מדברים על מי שיושבת בהיכרח במשרד הצמוד ועונה לטלפונים כל היום. אלא, אנחנו מדברים על מי שגם מרחוק, יודעת להסתכל בצורה רוחבית על כל הפעולות הקטנות שצריך לעשות בעסק ומזכירה לך לעשות אותן או שהיא עושה אותן בעצמה. בין אם זה אומר לשלוח הצעת מחיר ללקוח שלא ענה באופן מיידי ובין אם צריך להגיש קבלות למס הכנסה. מדובר על מי שהיא כמו עוד זוג של 'ידיים ורגליים' המשמשות אותך. 

צרו משפך שיווקי אפקטיבי  

להביא לקוחות לעסק זה אולי הנושא המורכב ביותר עבור בעלי עסקים. הרי בלי לקוחות אין עסק וזה לא תמיד פשוט למצוא לקוחות חדשים בכל פעם מחדש. משפך שיווקי זה מונח מקצועי אשר מתאר את המסלול אותו עובר הלקוח הפוטנציאלי מהרגע בו הוא נחשף למוצרים שלנו ועד שהוא רוכש את המוצר עצמו. המשפך מתחיל עם חשיפה של המוצר, עובר דרך מתן מידע שימושי ובסוף, מגיע להנעה לפעולה. כדי שהמשפך שלכם יעבוד באופן כמעט אוטומטי, חשוב לוודא כי בכל אחד מהשלבים של המשפך, יש לכם את מה שצריך כדי שזה יעבוד כמו שצריך. 

בנו אתר מקצועי ורלוונטי 

בהמשך למה שאמרנו קודם לכן, אם אתם רוצים משפך שיווקי שעובד עבורכם, אתם חייבים אתר מקצועי, מעוצב למשעי. באתר הלקוחות יכולים להיחשף למוצרים חדשים, הם יכולים לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורם לפני רכישה של מוצר כזה או אחר. בנוסף, הם יכולים לבצע את הרכישה ממש בכל שעה. כאשר האתר בנוי בצורה נכונה, הוא נחשף גם למי שלא מחפש בהיכרח את האתר באופן מכוון, אלא גם מי שמחפש נושאים משיקים במנוע החיפוש של גוגל. מה שכמובן מעלה את הסיכויים שלכם לגייס עוד לקוחות פוטנציאלים. 

הכינו כרטיסי ביקור מוכנים מראש 

בעלי עסקים מזהים לקוחות בכל מקום .העניין הוא שגם אחרי שערכתם שיחת מכירה בתור לסופר או באספת הורים בבית ספר של הילדים, לא תמיד הלקוחות הפוטנציאלים ידעו לגשת אליכם. כרטיס ביקור מקצועי יעלה את הסיכוי כי הם יפנו אליכם הלכה למעשה ומעבר לכך, כרטיס עשוי למשעי יוכיח כמו בדרך נוספת כי אתם אנשי מקצוע מעולים וכאלו הלוקחים את עצמם במלוא הרצינות. 

כל הזמן שאפו ללמוד על עסקים 

אתם וודאי מצויינים במה שאתם עושים, אחרת, לא הייתם פותחים עסק נכון? אבל בכל מה שנוגע לשיווק, מכירות וכדומה, וודאי יש לכם עוד הרבה מה ללמוד. היום ניתן למצוא ידע איכותי יחסית בקלות. אל תחששו תמיד ללמוד עוד ולהשתפר. להיעזר באנשי מקצוע מעולים, כדי שבסופו של דבר, תגיעו לתוצאות אליהן אתם שואפים.