שירותי מזכירות לעסקים קטנים

שירותי משרד ומזכירות לעסקים קטנים

העסק הקטן מוצא את עצמו מבצע מגוון פעולות שרבות מהן לא מובילות אותו קדימה. התמודדות עם בירוקרטיה, הוצאת חשבוניות, תזכורות ללקוחות ובין לבין, טיפול בעניינים אישיים, לא פעם עוצרים את העבודה. לכן, זה לא מפתיע שעסקים קטנים זקוקים לא פעם לעזרה ובדיוק לשם כך מוצעים שירותי משרד לעסקים קטנים.

ככל שהעסק קטן יותר כך הוא מוצא את עצמו מתעסק ביותר דברים במינימום כוח אדם. היתרון בהתמודדות לבד הוא שאין צורך להעסיק אף אחד באופן ישיר. החיסרון הוא בבזבוז המשאב הכי יקר של העסק והוא הזמן. כדי לצמוח ולגדול, על העסק להתרכז בפעולות שמובילות אותו קדימה, לבצע את העבודה מול הלקוחות, לחשוב על פעולות שיווק וצמיחה.

שירותי משרד לעסקים קטנים אשר ניתנים במיקור חוץ מאפשרים לעסק לפנות חלק משמעותי מהמשימות לטובת התפתחות. כל זאת בלי לפנות במקום בעבודה, בלי להביא שולחן וכיסא ובלי לשלם משכורת. כל זאת בשירות מרחוק, שמרגיש הכי קרוב ואישי.

 

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי מזכירות לעסקים שיתנו לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

מה כוללים שירותי מזכירות לעסקים קטנים

אם יש משהו שהעסק רוצה הוא לעסוק בדברים שמקדמים אותו. שירותי מזכירות לעסקים קטנים חוסכים זמן יקר כשהם יכולים לתת מענה על מגוון צרכים:

  • טיפול בלקוחות מתעניינים – ברגע שמגיע לעסק “ליד” (לקוח מתעניין), יש לטפל בו במקצועיות. שירותי מזכירות עושים זאת ועוזרים לעסק ליהנות מיותר לקוחות.
  • מעקב אחר הצעות מחיר – לאחר שהלקוח המתעניין קיבל הצעת מחיר יש להמשיך לעקוב אחריו, לוודא כי הוא מרוצה ולהוביל לסגירת העסקה. זה בדיוק מה שעושה מזכירה מרחוק.
  • ניהול הוצאות והכנסות – העסק צריך לדעת היכן הוא עומד בכל רגע מבחינת הוצאות והכנסות ושירות זה מאפשר לו ליהנות מהפקת מסמכי הנה”ח, בעבודה מול רואה החשבון ולקבל דו”חות בדיוק בזמן הנחוץ.
  • גביה שוטפת – מדיניות שוטף + מוסיפה על משימות הגביה והופכת אותה למסובכת יותר. שירותי משרד לעסקים הופכים את המשימה לפשוטה עם דאגה לכך שהעסק יקבל את הכסף המגיע לו.
  • מענה טלפוני – במקום לענות לכל הטלפונים הנכנסים, מזכירה מקצועית ומנוסה תענה לשיחות, תקלוט מתעניינים ותדאג שלעסק יהיה יותר זמן לעבוד ולהתפתח.
  • שירותי אדמיניסטרציה – כמות המשימות ה”קטנות” בעסק מקשה על העבודה השוטפת ולאלו לא פעם מצטרפות משימות אישיות. השירותים החיצוניים חוסכים זמן, בעסק ובבית.

שירותי מזכירות לעסקים קטנים על פי הצורך

שירותי “מזכירה אותך” מקלים על עסקים קטנים. הצוות שלנו מביא ניסיון רב, מיומנות ושיטת העבודה שלנו מבטיחה יעילות וביצוע על הצד הטוב ביותר. אנחנו מציעים שירותי משרד לעסקים קטנים מרחוק ביעילות מקסימלית והתחייבות מינימלית מצדך.

רוצה לשמוע עוד על שירותי משרד לעסקים קטנים? רוצה שנתאים לעסק שלך את החבילה הטובה ביותר עבורך? זה הזמן להשאיר פרטים ונחזור אליך במהירות.

שאלות נפוצות על שירותי מזכירות לעסקים קטנים

בגדול כל עסק קטן יכול בהחלט להעזר עם השירותי משרד במיקור חוץ שלנו.

1- טיפול בלקוחות

2- טיפול בהוצאות והכנסות

3- גביה שוטפת

4- מענה טלפוני

לשאר הדברים כנסו עכשיו >>

מה היה לנו עד עכשיו?

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי משרד לעסקים שיתנו לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.