פתיחתו של עסק חדש מביאה עמה התרגשות רבה, ולצד זאת גם דריכות לאור העובדה שעסקים בישראל נדרשים לנווט בין שוק גועש ומלא בשחקנים מתחרים ובאתגרים לא צפויים. כדי לרכך את נחיתה ולמען ניהולו הנכון והסדור של העסק, ריכזנו עבורכם טיפים שונים שיאפשרו לכם לעשות סדר רב בניהולו של העסק בתחילת הדרך, ולמען התווייתו של מסלול נכון.

האצילו סמכויות למשימות שוטפות ושאינן מצריכות ידע מקצועי

או במילים אחרות: הצילו את הסמכויות בנושאים האדמיניסטרטיביים שעלולים לגזול מכם זמן רב.

רבים מבעלי ובעלות העסקים המקימים את עסקם לראשונה, עושים זאת מתוך ידע מקצועי ויכולות אותם הם מעוניינים להקנות לקהל לקוחותיהם. ההידרשות למגוון של משימות ‘שחורות’ וסיזיפיות עלול לגזול את הזמן ומשאב הכוח, ובכך להשפיע על שירות הלקוחות ועל טיב המוצר.

רבים מבעלי ובעלות העסקים נוטים להימנע מלשכור עובדים עם פתיחת העסק, זאת לאור הוצאות העובד-מעסיק הרבות הגלומות בכך. ניתן להיעזר בשירותים דוגמת אלו שאנו נותנים באתרינו, עם שירות אדמיניסטרטיבי במיקור חוץ, ובכך לטפל במה שחשוב באמת – איתור לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים.

היעזרו בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחומים הדורשים זאת

רואה החשבון של העסק שלכם הוא חלק בלתי נפרד מבריאותו הפיננסית של העסק וממיצובו בזירה העסקית התחרותית.

במידת הצורך, הקפידו גם להיעזר בשירותיו של עורך דין, כאשר הדבר עשוי להידרש למשל לצורך הכנת תקנון עבור האתר, בדיקת נגישותו של האתר וכן היבטים רבים נוספים העונים על צרכים משתנים מצד הלקוחות או בהתקשרות עם ספקים.

ואם בספקים עסקינן, הרי שהקפידו לטפח יחסים טובים ואיכותיים עם הספקים. בדיוק כמו מתנות לעובדים המטפחות את הקשר ההדוק בין העובד למקום עבודתו, כך גם מתנות מעת לעת לספקים, למשל לרגל בואם של החגים, יכולות לעשות את ההבדל, להדק את הקשרים ולסלול את הדרך ליחסים עסקיים ענפים.

הקימו לעצמכם מערך ניהולי טוב

מערך ניהולי טוב יכול להתאפשר באמצעות מערכות לשירותי משרד, ובהן תוכלו לרשום את המשימות, ואפילו באמצעות הטמעתו של אאוט-לוק במקום הדוא”ל הרגיל שניתן מטעם גוגל, ובכך הוא יאפשר לכם לרשום את המשימות, לרשום את הלו”ז ולקבוע פגישות.

אם אינכם מעוניינים או יכולים להרשות לעצמכם זה עתה שירותי מזכירות, הרי שתוכלו להיעזר בשירותינו עם שירות מזכירות במיקור חוץ, אשר יאפשר לכם לעשות סדר בכל המשימות ובכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים הנוגעים לניהול לוח הזמנים שלכם.

לצד זאת, תוכלו להבטיח לעצמכם ניהול יעיל יותר של העסק באמצעות מערכות לקבלת הפניות או הרכישות של העסק, וכן אל תשכחו לייצר טבלה ברורה ומובהקת המשקפת את סך ההוצאות וסך ההכנסות שלכם מדי חודש. באופן הזה, תוכלו להיות עם האצבע על הדופק ולשער בצורה המדויקת ביותר את הרווח שתגרפו עם סיומו של כל חודש.