כבעלי עסק, אתם רוצים להתמקד בהיבטים החשובים ביותר של העסק שלכם. הייתם מעדיפים להתמקד במשימות הליבה של העסק במקום להתעסק במטלות שגוזלות זמן יקר כמו שיחות טלפון, ניהול חשבונות, ניהול היומן וכדומה. העברת המשימות הללו לצוות העובדים שלכם עלולה לפגוע בצמיחה של העסק שלכם.

אז בין אם אתם מנהלים משרד של עו״ד פלילי או מחיקה של רישום פלילי או משרד של מתווך בנדל״ן, עדיף להעביר את משימות העוזרת האישית למיקור חוץ שיבצע את העבודה באמצעות מזכירה וירטואלית. 

שכירת שירותים של עוזרת וירטואלית תוריד את העומס מהכתפיים שלכם ושל צוות העובדים כך שתוכלו להתמקד במשימות הליבה שעליכם לבצע. ואם אתם מתלבטים אם השכרת המזכירה הווירטואלית חרגת מגבולות התקציבי שלכם, קחו בחשבון את היתרונות שמציעה לכם האפשרות לשכור עוזרת אישית וירטואלית:

משימות כמו הכנת דוחות כספיים, הנהלת חשבונות, כתיבת תוכן, הזמנת מלונות וכרטיסי טיסה, עשויות לגזול זמן רב. אתם צריכים את כל הזמן שבעולם כדי לטפח ולחזק את קשרי הלקוחות, אבל כשאתם עוסקים בכול המשימות הטכניות האלה יתכן שכבר אין לכם זמן למשימות שבהן אתם צריכים להתמקד כדי שהעסק יצליח.

משימות שגוזלות זמן יקר עלולות למנוע מכם להתמקד בכישורי הליבה שלכם. אתם צריכים להתמקד בהגדלת העסק ובהשגת לקוחות רבים יותר. אבל, ביצוע המטלות הקשורות לניהול המשרדי עלול לגזול את רוב זמנכם. השכרת עוזרת וירטואלית מאפשרת לכם להטיל עליה בקלות את המשימות הניהוליות השונות.

שכירת מזכירה וירטואלית עוזרת לזרז תהליכים ומאפשרת לכם לבצע דברים מהר יותר. אולי אתם עסוקים מדי ואין לכם זמן ליעל את העבודה במשרד. אחרי הכול כאשר אתם והצוות מוצפים במשימות, קשה להישאר יעילים.

מזכירות וירטואליות מצטיינות במה שהן עושות. אתם יכולים לנצל את המומחיות שלהם בהתאם לתחום העסקי שלכם. למשל, אם החולשה שלכם היא בחשבונאות, תוכלו לשכור מזכירה וירטואלית שמתמחה בתחום זה.

עוזרים וירטואליים ידועים בעבודה האיכותית שהם מספקים. הם שואפים לבצע דברים ברמה הגבוהה ביותר ויודעים שהמוניטין וההצלחה שלהם מביאים ערך ללקוחות שלהם. עוזרת אישית וירטואלית איכותית תורמת לשיפור הפרודוקטיביות ועוזרת לכם להשיג את היעדים העסקיים שלכם.

רוב העוזרות הווירטואליות טובות במה שהן עושות ויחד עם זאת הן גם בקיאות בטכנולוגיה ובשימוש בתוכנות השונות, כך שהן יכולות לשפר את התהליכים במשרד ולהפוך את השירותים ליעילים יותר.

אתם יכולים לשכור עוזרת וירטואלית בהתאם לצרכים שלכם. לדוגמה, העוזרת יכולה לעבוד בשעות גמישות, במשרה מלאה או חלקית, תלוי בצרכים שלכם. כך תוכלו להגדיר תקציב ולשלם לשירות בהתאם. הדבר החשוב הוא שתמיד יהיה חוזה ביניכם לבין החברה, לא משנה עד כמה הפרויקט שלכם הוא קטן או קצר טווח.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.shklyar-law.co.il/