חשבות שכר היא תחום מורכב ומאתגר, הדורש ידע נרחב בחוק ובתקנות, כמו גם בנהלים פנימיים של הארגון. חשב שכר אחראי על ניהול נושאי השכר והפנסיה של עובדי הארגון, כולל חישוב שכר, הפקת תלושי שכר, תשלום דמי ביטוח לאומי ומס הכנסה, ניהול פנקסי עבודה, טיפול בימי חופשה ובחל”ת, ניהול תלושי עבודה, ועוד.

בעבר, עסקים רבים החזיקו במשרד שכר פנימי, אך בשנים האחרונות ניכרת מגמה של מעבר לחשבות שכר במיקור חוץ. שירותי חשבות שכר במיקור חוץ מציעים מגוון יתרונות, אך גם חסרונות מסוימים.

יתרונות חשבות שכר במיקור חוץ

 

 

חסרונות חשבות שכר במיקור חוץ

 

 

מתי כדאי להוציא חשבות שכר למיקור חוץ?

ההחלטה האם להוציא חשבות שכר למיקור חוץ היא החלטה מורכבת, הצריכה להתבסס על מספר גורמים, לרבות:

 

טיפים לבחירת חברת חשבות שכר במיקור חוץ

בבואכם לבחור חברת חשבות שכר במיקור חוץ, חשוב לשים לב למספר פרמטרים, לרבות: