כל בעל עסק היה רוצה לעבוד פחות ולהשיג יותר. זה העידן בו אנחנו חיים. עולם בו אנחנו רואים אנשי עסקים אחרים ואנחנו מבינים כי יש לנו את הכוח ללמוד להיות כמותם. רבים מאיתנו מבינים היום כי על מנת שנוכל להגיע להישגים משמעותיים בעסק, אנחנו צריכים להבין איך אנחנו מנצלים בצורה הטובה ביותר את הזמן העומד לרשותינו. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על כך בהרחבה. על האתגרים אשר עומדים לפתחם של בעלי עסקים ועל האופנים השונים בהם ניתן להתמודד עם אותם אתגרים שונים. רוצים לשמוע עוד? מעולה, אנחנו מתחילים עכשיו. 

קודם כל, חשוב להגיע עם תוכנית עבודה 

כל עסק הוא שונה. אמנם, הבסיס של כל עסק קטן דומה, בסוף, יש מוצר, יש לקוח ואתם צריכים להבין איך אתם מצליחים להעניק כמה שיותר מהמוצר שלכם לקבוצה גדלה והולכת של לקוחות. אבל כמה שזה נשמע פשוט אולי, אנחנו יודעים כי מדובר על עסק לא פשוט בכלל. הרי כדי להגיע ללקוחות, אנחנו צריכים לבצע שורה של פעולות. קודם כל, אנחנו צריכים להבין מי קהל היעד שלנו, איפה הוא מסתובב, מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשווק לו את המוצרים שלנו? אולי יש לנו חסמים רגשיים אשר מונעים מאיתנו לבצע את הפעולות הדרושות לנו בעסק וכן הלאה. ככל שנבין בשלב מוקדם יותר כי עלינו ליצור תוכנית עבודה מסודרת, עם יעדים ברורים, כך נוכל בסופו של דבר, להוציא את הדברים מהכוח אל הפועל. כך הכל יהפוך הרבה יותר פשוט ובשורה התחתונה, נגיע להישגים משמעותיים יותר, מה שכולנו רוצים בו כמובן. 

לכו לאימון עסקי 

אימון עסקי לעסקים קטנים שוזר בתוכו הכל. מצד אחד, אתם תקבלו כלים פרקטיים אשר יעזרו לכם הלכה למעשה לממש את המטרות שלכם. במקום לנסות לפתוח עסק, לא להצליח להביא לקוחות ולפרוש, תוכלו לבחון את הדברים עם איש מקצוע ולהבין מה בדיוק לא הולך ומדוע זה כך. מהצד השני, כאשר אתם עובדים עם איש מקצוע צמוד, אתם מקבלים גם שיקוף לכל התהליך הריגשי אותו אתם עוברים. הרי אנחנו צריכים להבין כי באמת הרבה פעמים מה שמונע מאיתנו להצליח זה לא מחסום טכני אמיתי. אלא חשש מכל מיני דברים שאנחנו לא עד הסוף מודעים אליהם. אימון עסקי לעסקים קטנים יעזור לנו להביט באומץ לכל אותם גורמים מפריעים ולקבל החלטות נכונות יותר להמשך. 

אתם ממש לא צריכים לדעת לעשות הכל לבד 

כאשר ניסו לבחון מה הופך את האנשים המצליחים בעולם, לאנשים מצליחים, הבינו בשלב מוקדם כי היתרון הדרמטי של אותם אנשים הוא שהם יודעים לפזר סמכויות. הם יודעים לבקש מאנשים אחרים, טובים לא פחות מהם, לבצע את אותן פעולות שאין להם זמן להגיע אליהן בעצמם. אתם ממש לא חייבים היום מזכירה צמודה אשר תשב בחדר הסמוך. אבל אתם בהחלט יכולים להיעזר במזכירה טלפונית. אשר תדאג לכל מה שאתם צריכים בקלות ובלי מאמץ. בין אם אתם צריכים לשלוח הצעת מחיר ללקוח, קבלה או דוח לרואה חשבון. תהיה מי שתסתכל על כל אותן משימות קטנות ותבצע אותן עבורכם על הצד הטוב ביותר. כך תהיו בטוחים כי העבודה השחורה מבוצעת בידי אשת מקצוע מצויינת, שעה שאתם מתרכזים במה שחשוב. 

המשיכו ללמוד ולהעמיק את הידע שלכם 

לעסק לוקח זמן לצמוח. אבל יותר חשוב מזה הוא לא להפסיק ללמוד ולהמשיך להתקדם בכל יום קצת. היום אפשר למצוא הרבה ידע נגיש בכל מקום. המשיכו ללמוד ולהתפתח. כדי להבין איך מביאים את העסק קדימה בעידן החדש.