מזכירה אישית

מזכירה אישית

שירות מזכירה אישית – MUST או מותרות?

אם בעבר מזכירה אישית נחשבה לפריבילגיה ששמורה אך ורק לבעלי עסקים גדולים, כיום יותר ויותר בעלי עסקים קטנים ובינוניים מבינים שמזכירה אישית היא למעשה, השקעה. איך היא יכולה לסייע לך למנף את העסק? וכיצד אפשר ליהנות משירותי מזכירה אישית בתנאים הטובים ביותר? כל המידע בכתבה

אנחנו מזמינות אותך לדמיין לו”ז מסודר, עם פגישות מתואמות ומתוקתקות, וכן גם מייל שבו כל הפניות של הלקוחות נענו – נשמע נהדר, לא? ובכן, עם מזכירה אישית הפנטזיה הזו יכולה להפוך למציאות של העסק שלך. מזכירה אישית היא יד ימין שלך ושל העסק שלך, ומלווה אותך ואת הלקוחות במקצועיות ובביטחון.

“זה בטח עולה הון”, חושבים רבים, כשהם מתחילים לדמיין איך העסק שלהם יראה עם מזכירה אישית, אבל האמת היא שכיום, בזכות שירותי מזכירה אישית במיקור חוץ, אפשר ליהנות מכל היתרונות של מזכירה אישית, מבלי לחרוג מהתקציב שלך, או לדאוג למשרד או מחשב עבור המזכירה.

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי מזכירה אישית שתיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.

אז מה זה שירותי מזכירה אישית?

שיש מי שמעבירה הצעות מחיר, מוציאה חשבוניות, מארגנת לך את היומן ומבצעת לך את כל המשימות הקטנות שמעיקות לך על הלו”ז, הכל במקצועיות ומתוך היכרות עם הצרכים שלך ושל העסק שלך.

לפני שנעמיק בשירות המזכירה האישית, כדאי להבין מה בכלל המהות של תפקיד המזכירה, וכדאי לעצור לרגע, כדי לקבל את התמונה המלאה; באנגלית המילה עבור מזכירה היא Secretary, מילה שמקורה בלטינית, ומשמעותה המקורית היא “איש\אשת סוד” – מדובר בכינוי שהעניקו לאדם שקיבל משימות סודיות וסמכו עליו שיבצע אותן.

בעברית, המילה “מזכירה” נשענת על זיכרון, ואכן, להזכיר לך וללקוחות החברה דברים חשובים זה בהחלט חלק מעבודתה של המזכירה, אבל חשוב לדעת שמדובר רק בחלק קטן מהעשייה החיונית שלה עבור העסק.

כשאנו מדברות על מזכירה אישית, אנחנו מתייחסות לזה שמזכירה מקצועית מלווה אותך, ומעניקה מענה לך, ללקוחות ולמתעניינים, מתוך היכרות עם העשייה שלך, ובסטנדרט הגבוה ביותר.

מזכירה מפנה לך את הזמן ומאפשרת לך את השקט לפתח את העסק. כשבעל או בעלת העסק עוסקים רק במשימות השוטפות, סיכוי נמוך שיצליחו למנף את העסק. זה המקום שבו מזכירה אישית נכנסת לתמונה ומפנה את הראש והלו”ז.

מה מקבלים במסגרת השירות של מזכירה אישית?

לנו ב”מזכירה אותך” יש מזכירות אישיות מקצועיות שאנחנו מעניקים להן הכשרה נוספת, כך שמבחר השירותים שהמזכירות האישיות שלנו מעניקות הוא רחב, הנה כמה מהשירותים הנפוצים ביותר שבעלי עסקים נהנים מהם, מידי יום:

  • גבייה ומעקב: שיחה ללקוח שלא שילם ומעקב שוטף – המזכירה תבצע את השיחה ברגישות ובנחישות
  • מענה להודעות: המזכירה תוכל לענות ולטפל בפניות שמגיעים ממקורות שונים
  • ניהול יומן: המזכירה תקבע לך פגישות, תנהל לך את הלו”ז ותשמור עליו מסודר
  • סידורים אישיים: הזמנת ארוחה, רכישה אישית או כל דבר שיכול לפנות לך זמן וליצור לך שקט

“מזכירה אותך” – ליהנות משירותי מזכירות אישית, בדרך החכמה ביותר!

במזכירה אותך אנחנו מאפשרות לבעלי ובעלות עסקים ליהנות ממזכירה אישית בתנאים נוחים ובהתאמה אישית אופטימאלית.

הצוות שלנו מעניק שירות מזכירה אישית, שירותי משרד מרחוק שנותן לך שקט נפשי לדאוג לפיתוח וגדילת העסק, ומאפשר לך לדעת שיש את מי שמבצעת את המשימות ביעילות מקסימלית. להתחיל זה פשוט – אחרי שנכיר נוכל להתאים לעסק שלך חבילה אופטימאלית; המזכירה האישית שנחבר לך תטפל בכל אותם הדברים החשובים שגוזלים ממך המון זמן ואנרגיה. רק נותר למלא את הפרטים והעסק שלך יוכל להשתדרג עם מזכירה אישית.

שירות מזכירה אישית

מה כולל במחיר של שירות מזכירה אישית?

שירות מזכירה אישית מאפשר לך לפנות יותר זמן לעסק ולהתעסק במשימות שיקדמו אותך. מקצוע המזכירות עבר שינויים רבים בעשורים האחרונים ועתה גם עסקים שלא זקוקים לשירות במשרה מלאה יכולים ליהנות מכל היתרונות.

שירות מזכירה אישית כולל את כל מה שניתן לחשוב עליו ויותר מכך. כל זאת בלי להעסיק עובד במשרד וללא יחסי עובד-מעביד שיכולים לעלות לעסק הרבה מאד כסף. המזכירה יכולה לסייע בניהול יומן הפגישות, לעקוב אחר לקוחות מתעניינים, לעקוב אחר התשלומים, לבצע פעולות לשימור לקוחות, לשלוח הצעות מחיר ועוד שלל משימות משרד שוטפות.

בנוסף לכל אלה, המזכירה מספקת שירותי אדמיניסטרציה בעסק וגם עוזרת לטפל במשימות אישיות, כך שבסופו של דבר גם העסק שלך מתנהל במקצועיות וגם נשאר לך יותר זמן פנוי בבית. השירות מאפשר לך לדעת שהעסק בידיים טובות, שיש מי שדואג לך וכל זאת בדיוק על פי הצורך.

היתרונות של שירותי מזכירה אישית מרחוק

במקום לפנות מקום בעסק, לדאוג לפינת קפה מסודרת, לתשלומי נסיעות והפרשות לפנסיה, אפשר לקבל את כל השירותים הנדרשים על ידי מזכירה אישית שעובדת מרחוק. הגענו למצב בו ברור לנו שאפשר לבצע מגוון רחב של פעולות גם בלי ששני אנשים יהיו נוכחיים באותו החדר.

שירות מזכירה מרחוק מאפשר לך לקבל בעלת מקצוע מנוסה וטובה למשימות שלך ואין זה משנה היכן נמצא העסק או היכן היא מתגוררת. השירות ניתן במודל פרילנס כש”מזכירה אותך” מביאה יתרונות רבים ובניהם:

  • אפשרות לקבל שירות על פי הצורך. כלומר, אין צורך להתחייב לחצי משרה או משרה מלאה וישנה גמישות בהיקף ההעסקה.
  • אין יחסי עובד – מעביד ולכן אין תשלומים נלווים יקרים. התשלום נעשה רק עבור השירות הנדרש שניתן לעסק על פי הצורך.
  • מגוון רחב של פתרונות על ידי מזכירה מנוסה ומקצועית. השירות כולל טיפול בהנהלת חשבונות, טיפול בלקוחות ועוד.
  • פיקוח מלא של העבודה על ידי “מזכירה אותך” מבטיח שהעבודה תתבצע ביעילות.

שירותי מזכירה אישית מפנה לך זמן לצורך גדילה וצמיחה

השירות של “מזכירה אותך” מאפשר לך לעשות את הדברים החשובים ביותר בעסק ומפנה לך זמן לגדול. במקום להתעכב על משימות “קטנות” או לא נעימות, שלא פעם גוזלות ממך אנרגיה וזמן, המזכירה נותנת מענה מקצועי והיא משאירה לך זמן ואנרגיה לגדול בעסק שלך.

חיפוש מידע על שירותי מזכירה אישית מצביע על כך שערך גבוה תמיד עולה על העלות. זו ההזדמנות שלך לקבל הרבה יותר מהמזכירה שלך במינימום התחייבויות ומקסימום ראש שקט.

אנחנו נדאג לך, המשימה שלך היא רק להשאיר את שמך ומספר הטלפון ונחזור אליך בהקדם.

שאלות נפוצות על שירותי מזכירות

1- גבייה ומעקב

2- מענה להודעות 

3- ניהול יומן

4- סידורים אישיים

לשאר הפרטים כנסו לאתר >>

מזכירה מפנה לך את הזמן ומאפשרת לך את השקט לפתח את העסק.

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

שירותים נוספים:

מזכירה אישית 24 / 6

מזכירה אישית 24/6 אנשים מוצאים את עצמם לעתים קרובות מלהטטים בין תחומי אחריות, עם משימות מרובות שלעיתים עלולות להפוך לחשובות ביותר. כדי להקל על העומס

קרא עוד »

הצוות שלנו

הצוות שלנו בחברת מזכירה אותך שני שחר מנהלת רוני מנהלת משרד מלי מנהלת משרד יעל מנהלת משרד חני מנהלת משרד שני מנהלת משרד חיה מנהלת

קרא עוד »

אודות

אודות – מזכירה אותך חברת ״מזכירה אותך״ מספקת שירותי משרד ומזכירות מרחוק. המשימה שלנו היא לדאוג לשקט הנפשי של כל עסק, להתעסק בכל המשימות ״הקטנות״

קרא עוד »

אאוטסורסינג

אאוטסורסינג אאוטסורסינג (מיקור חוץ) זה פרקטיקה עסקית הכרוכה בקבלת משימות, שירותים או תהליכים לצדדים או ארגונים חיצוניים. זוהי החלטה אסטרטגית להאציל פונקציות מסוימות לספקי שירותים

קרא עוד »

ניהול עסק מהבית

ניהול עסק מהבית בשנים האחרונות, הרעיון של ניהול עסק מהבית זכה לפופולריות עצומה. יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות והגמישות הנלווים בלהיות הבוס של עצמך

קרא עוד »

מה זה מיקור חוץ

בנוף העסקי המהיר והתחרותי של היום, חברות מחפשות כל הזמן דרכים להגביר את היעילות, להפחית עלויות ולהתמקד בכישורי הליבה שלהן. אסטרטגיה אחת שצברה פופולריות עצומה

קרא עוד »

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי מזכירה אישית שתיתן לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.