שירותי אדמיניסטרציה מרחוק

המאמץ העיקרי והחשוב ביותר של כל בעל עסק מוקדש להגדלת המכירות. כל משימה שאיננה קשורה במישרין בתחום הזה, עלולה לעכב את ההתפתחות העסקית. מי שאמור לסייע לבעל העסק להשיג את המטרה הוא מזכירה מקצועית ונאמנה שתבצע את כל הפעולות התומכות בהגדלת העסק. מצד שני, העלויות של החזקת מזכירה במשרה מלאה לעסק שלא זקוק לכל השעות האלו הן גבוהות, ולא כל בעל עסק יכול לעמוד בהוצאות. מזכירה אותך – שירותי אדמיניסטרציה מרחוק, עשוי להיות בדיוק הדבר הנכון בזמן הנכון, לכל בעל עסק.

שירותי אדמיניסטרציה מרחוק לעומת מזכירה במשרה מלאה

בשורות הבאות נרחיב את היריעה בסוגיות הללו.

מה הבעיה בהעסקת מזכירה במשרה מלאה או חלקית?

שירותי אדמיניסטרציה מרחוק
שירותי אדמיניסטרציה מרחוק

אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בכל עסק, היא ההוצאה הכרוכה בכוח אדם. חוקי העבודה במדינת ישראל, מורים למעסיקים להעניק לכל מזכירה זכויות סוציאליות.

שירותי אדמיניסטרציה מרחוק – עם הזכויות הללו ניתן למנות:

  • היקף משרה: המעסיק מתחייב בפני העובד להעסיק אותה מספר שעות חודשיות. זאת, גם אם בפועל אין עבודה בהיקף הנדרש
  • ימי חופשה ומחלה: לזכות המזכירה נצברים באופן אוטומטי ימי חופשה ומחלה.
  • דמי הבראה: על פי חוק, מחויב המעסיק לשלם למזכירה ימי הבראה בכל שנה.
  • הוצאות משרדיות: מעבר למזכירה עצמה, המעסיק מחויב לספק לה תנאי עבודה – משרד, מחשב וציוד משרדי, כאשר העלויות הכרוכות בכל אלה אינן מבוטלות.

באופן עקרוני, הבעיה היא שהמעסיק משלם למזכירה עבור זמן העבודה, ולא עבור העבודה עצמה.

היתרונות של שירותי אדמיניסטרציה מרחוק

אחת התוצאות של הקדמה הטכנולוגית, היא האפשרות של ניתוק הקשר למעשה בין המזכירה לבין המשרד. בעלי עסקים רבים מעסיקים מזכירות שעובדות מהבית, ואיש אינו יכול להרגיש בהבדל. המומחים של מזכירה אותך – שירותי אדמיניסטרציה מרחוק, לוקחים את העניין צעד אחד קדימה, ומאפשרים לבעל העסק לנתק את הקשר בין שירותי המזכירות להעסקה בפועל של מזכירה בעסק. עם השירותים שבעל העסק יכול לקבל באמצעות שירותי אדמיניסטרציה מרחוק ניתן למנות:

  1. סיוע במכירות: עם שירותי הסיוע למכירות ניתן למנות ניהול יומן, ניהול לקוחות מתעניינים, שליחת הצעות מחיר ומעקב ושימור לקוחות קיימים.
  2. סיוע בגבייה פשוטה של חובות: גבייה פשוטה של חובות היא נקודת תורפה בעסקים רבים. המקצועניות של מזכירה אותך מבצעות פעולות הכוללות התקשרות ללקוחות, הפקת חשבוניות ווידוא ההעברה של הכספים לעסק.
  3. הנהלת חשבונות: ניהול הכנסות והוצאות והפקת מסמכים שונים עבור הנה”ח. כמו כן, ניהול הקשר עם רו”ח.

היתרון המשמעותי של מזכירה אותך – שירותי אדמיניסטרציה מרחוק, טמון בעובדה שבעל העסק משלם על השירות, ולא על מסגרת שעות העבודה. מצד אחד, הוא מפנה לעצמו זמן להגדלת המכירות. מצד שני, הוא רוצה שהעבודה תתבצע.
מעניין? צור קשר עבור שירותי אדמיניסטרציה מהבית כעת ותעשה צעד חשוב לייעול העסק שלך.

תוכן עניינים

שאלות נפוצות על שירותי אדמיניסטרציה

1- סיוע במכירות

2- סיוע בגבייה של חובות

3- הנהלת חשבונות

לפירוט מלא כנסו עכשיו >>

1- חוסכים לשלם על משרה מלאה

2- לא צריך לשלם על ימי חופשה ומחלה

3- לא צריך לשלם דמי הבראה

לשאר הדברים כנסו עכשיו לאתר >>

הרבה יותר זמן לפיתוח העסק!
שירותי אדמיניסטרציה מרחוק שיתנו לך שקט נפשי בלי דאגות.

השאירו כאן שם וטלפון ונחזור אליכם.