דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם עומדים בנקודת מכירה, עוברי אורח חולפים על פניכם והם אפילו לא מודעים להצעת המכר המעולה שלכם ולא יודעים מה הם מפספסים.
אבל אם תמסרו להם פלייר – עלון פרסומי עם הנחה שווה, מידע יעיל, תוכן רלבנטי – יתכן שהם יגיעו לבית העסק שלכם.
בעידן הנוכחי על אף שהוא עומד בסימן דיגיטלי, לפליירים עדיין יש זכות קיום וערך רב כל עוד יודעים לאפיין, לפתח, לעצב, להדפיס ולהפיץ אותם בדרכים האפקטיביות ביותר.
חשבו על זה כך: לעלות הפרסומת יש נוכחות פיזית שלעיתים היא הרבה יותר זכירה מאשר נוכחות ברשת או קריטית כאשר רוצים לחזק ולתמוך בנוכחות מקוונת. עלון אפשר לשמור כך שהוא נשאר עם הלקוח או עם העובד ויכול לשמש אותם בכל עת, על אחת כמה וכמה אם הוא מכיל מידע חיוני שחשוב עבורם.
ניתן להפיץ את העלונים במקומות רלבנטיים לקהל יעד ממוקד או רחב והם נחשבים לשיטה חסכונית יחסית בעולם הפרסום וקידום המכירות.

לפניכם מספר רעיונות שיעזרו לכם למקסם את השימוש בפלייר, בדרכים שאולי טרם ניסיתם ולראות תוצאות בשטח:

העלאת המודעות לעסק

אם לא תתקשרו – אנשים לא ידעו ועלון פרסומי הוא בדיוק מה שאנשים זקוקים לו על מנת להכיר את העסק שלכם ואת הפעילות שלו. השקיעו בתהליך של עיצוב פלייר שידבר את השפה העסקית שלכם ברמה הטקסטואלית והוויזואלית כולל הדפסת הלוגו, הגוונים המזוהים אתכם, אייקונים ואלמנטים גרפיים שנקשרים לעולם התוכן של העסק.
יש להקפיד במיוחד על בחירה נכונה של פונטים כך שיהיו ברורים לקריאה גם מרחוק וכן על הקונטרסט בין גוון הפונט וגודלו לרקע הנבחר לצרכי הדגשה. כמו כן, על פריסת המלל כך שהמסר יעבור אבל לא ישתלט בעומס יתר על המידה אך גם לא יהיה חסכוני ומצומצם ולא מספק.
חשבו על מוקדים בהם תוכלו לשגר את העלון על מנת למשוך תשומת לב בין אם זה במסגרת אירועי קידום מכירות או דרך שגרירים ומפיצים, למשל, בחלוקה לתיבות דואר.

השקה של מוצר או שירות

העלון יכול גם לשרת עסקים וותיקים ומוכרים שפורצים לשוק חדש ומעוניינים להציף למודעות את תחום הפעילות המחודש שלהם או מוצר שזה עתה יצא, כדי להביא לקוחות חדשים אבל גם וותיקים ונאמנים שלא יודעים עדיין שיש משהו חדש.
אפשר להוסיף תמריץ בדמות הנחה, הטבה, קוד קופון כדי לעודד ולדרבן הגעה של הלקוח לבית העסק או מכירה.

מידע חשוב שאסור לפספס

לעלוני פרסומת יש גם אספקט של ייעול בתהליכי עבודה, כאשר מגבשים ומעצבים פלייר לרשות ולשימוש העובדים שעושים במלאכה. למשל, נהלים ותקנות של החברה, סטנדרטים שיש להקפיד עליהם, רשימת אנשי קשר רלבנטיים, מידע חשוב על כל מוצר או שירות שעליהם לתקשר ללקוח וכל אינפורמציה קריטית שכך היא נמצאת בהישג ידם ומנוסחת באופן שיאפשר להם להשתמש במידע לטובת הפעילות העסקית בדרך היעילה ביותר.

חומר למחשבה על הדפסת פלייר

היו יצירתיים כך שהברושור שלכם יבלוט מבין ברושורים אחרים במיוחד אם בכוונתכם לחלק אותו בזירה תחרותית גדושה במסרים. בין אם בבחירות הצבעוניות או באלמנטים החזותיים, בהוספת הטבה או הצעה שאי אפשר לסרב לה.
אל תשכחו פרטי התקשרות כדי שהלקוחות אכן יוכלו להגיע או ליצור עמכם קשר ואל תתפשרו גם על הדפסה איכותית בתקציב המבוקש ועל כמות מספקת שיהיה לכם מוצר איכותי ומספיק ממנו על מנת שבאמת תוכלו לחלק אותו לכמה שיותר אנשי מפתח או אנשים רלבנטיים.

כתיבת תגובה