שיווק דיגיטלי

בעולם בו אנו חיים כיום, אפשר להגיע דרך רשתות התקשורת כמעט לכל אדם בעולם, ובתנאי שהוא מחובר לאמצעים דיגיטליים. כלומר, כל אדם יכול לקבל מאיתנו מידע שיווקי ולהפוך לקונה פוטנציאלי. כדי לממש את הפוטנציאל הזה, צריך להשתמש בצורה נכונה וחכמה בפרסום ובשיווק דיגיטלי, ומומלץ מאוד לפנות למשרד פרסום ושיווק המתמחה בתחום.

ניסיון מקצועי

בבואנו לבחור משרד פרסום ושיווק דיגיטלי מתאים דבר ראשון שצריך לבדוק הוא עד כמה המשרד וותיק, יציב ובעל ניסיון שיווקי. האם הוא ידוע, מוכר ומפורסם בתחום? מי הם אנשי צוות השיווק ומהו ניסיונם המקצועי? חשוב לתאם פגישה כדי לקבל מידע על הפעילות שלו, מי הם לקוחותיו, האם ארגונים גדולים או קטנים? רק ישראליים או גם בין-לאומיים? חברות ועסקים בתחום מסוים הדומה שלנו? כמו כן להתרשם מקמפיינים שהם ביצעו בתחומים שונים כדי לתהות על הקו העיצובי, הקו הפרסומי, היצירתיות והרעיונות המקוריים.

מגוון ערוצי שיווק דיגיטלי

דרכי השיווק הדיגיטלי הן רבות ואנחנו רוצים לוודא שהמשרד מתמחה במגוון ערוצי שיווק כדי להעלות את האפקטיביות של הפרסום בכמה ערוצים במקביל ולתת מרחב פתרונות גדול לשיווק הנדרש לנו. הערוצים שכדאי לבדוק שקיימים בשימוש הם: כתיבת תוכן וקופירייטינג, עיצוב ובניית אתר אינטרנט, קידום אורגני בגוגל, שימוש חכם במערכת אימייל, הפקה של סרטוני יוטיוב וטיק טוק, קידום ממומן וקידום סושיאל במגוון רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד. יש לוודא שהמשרד מתאים את השימוש בערוצים השונים לאתגר העסקי של כל לקוח כדי ליצור את ההתאמה המיטבית שתיצור הבדל מול המצב העכשווי.

שירות וזמינות ללקוח

בעבודה עם משרד פרסום, נרצה לדעת מה תהיה הזמינות של המשרד לעבודה איתנו, החל בשלב ההיכרות והחשיבה הראשונית, המשך ליווי בהכנת חומרי הפרסום, ובתחזוקה ותיקונים שיידרשו בהמשך. חשוב גם לקבל המלצה על דרכי העבודה מול הצוותים השונים, האם והשירות נעים, אדיב, ואם העובדים בתפקידים השונים קשובים לצרכי ולרצון הלקוח. בדרך כלל אפשר לקרוא באתר המלצות של לקוחות, ואפשר גם לחפש מכרים דרך רשת הלינקדאין ולשאול אם הם מרוצים מההתנהלות ומהתוצאות של העבודה מול משרד פרסום זה ואם הפעולות השיווקיות שבוצעו אכן תרמו להגדלת כמות של לידים רלוונטיים והעלו את המכירות כמצופה.

התאמה לקהל היעד

מיקוד קהל היעד הוא חלק משמעותי בבניית אסטרטגיית השיווק הכוללת. משרד הפרסום צריך לבצע ניתוח של המטרות העסקיות ואנליזה של הלידים הקיימים והרצויים, כדי לכוון לקהל היעד הנכון. כמו ביצוע קידום ממומן לאוכלוסייה ספציפית על פי פילוח הקהלים. כשאנחנו בוחנים את הנושא מכל היבטיו, חשוב לדעת שיש גם משרדי פרסום שמתמחים בקהלי יעד מסוימים ולכן זהו שיקול משמעותי בבחירת המשרד שבו נשתמש אם הקהל שלנו הוא ייחודי.

כתיבת תגובה